مرکز فروش و صادرات گردوی تویسرکان _ شرکت شادیز

مرکز فروش و صادرات گردوی تویسرکان

مرکز فروش و صادرات گردوی تویسرکان _ شرکت شادیز از شرکت های فعال در زمینه تولید،فروش و صادرات گردوی تویسرکان در ایران به شمار می رود.

مرکز فروش و صادرات گردوی تویسرکان

گردوی تویسرکان به عنوان بهترین و مرغوب ترین گردوی تولیدی ایران از فروش و صادرات بسیار پر رونقی برخوردار می باشد. گردوی تویسرکان به دلیل داشتن طعم بسیار بی نظیر و کیفیت عالی در بازارهای جهانی شهرت دارد.

مرغوب ترین انواع گردو و مغز گردوی درجه یک تویسرکان توسط مرکز بازرگانی شادیز به صورت مستقیم به تمام خریداران ایرانی و خارجی عرضه می گردد.

ویژگی های گردوی تویسرکان

گردوی تویسرکان با کیفیت ترین و خوش طعم ترین گردوی تولید شده در کشور ایران است. این محصول در شهر تویسرکان استان همدان به صورت عمده تولید می گردد. منطقه تویسرکان به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و خاک مساعد جهت  رشد گردو،بهترین انواع گردو را در ایران تولید می کند. گردوی تویسرکان به دلیل مرغوبیت بالا طرفداران بیشماری در داخل و خارج از کشور دارد.

شهرستان تویسرکان به دلیل داشتن باغ های متعدد گردو و تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در ایران معروف است. از مشخصه های اصلی گردوی تویسرکان که سبب شهرت آن شده است عبارتند از:

پوست بسیار نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز گوشتی و سفید

روغن فراوان

طعم خاص و بی نظیر

مناسب جهت صادرت

عرضه و تقاضای بالا

گردوی تویسرکان در انواع پوست سنگین،سبک و پوست کاغذی در تویسرکان تولید می گردد. در این بین گردوی پوست کاغذی کیفیت بالایی دارد و به صورت عمده به کشورهایی مانند آلمان،امارات،فرانسه،قطر،کویت،عمان و .. صادر می گردد. مغز گردوی تویسرکان نیز به عنوان بهترین نوع مغز گردوی تولید شده در ایران از میزان تقاضای بالایی برخوردار است. کشور عمان بزرگ ترین خریدار مغز گردوی تویسرکان به شمار می رد.

مرکز بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع گردوی تویسرکان را به صورت دست اول و بدون دخالت هیچ واسطه ای در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

همین حالا جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

فروش و صادرات گردوی تویسرکانمرکز صادرات گردوی تویسرکانمرکز فروش گردو تویسرکانمرکز فروش و صادرات گردومرکز فروش و صادرات گردوی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *