مرکز اصلی فروش عمده گردو تویسرکان _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش عمده گردو تویسرکان

مرکز اصلی فروش عمده گردو تویسرکان _ بازرگانی شادیز بزرگترین مرکز فروش گردوی مرغوب تویسرکان بصورت عمده در ایران می باشد.

مرکز فروش عمده گردو تویسرکان

شرکت شادیز به عنوان اصلی ترین مرکز فروش گردوی تویسرکان در ایران،مرغوبترین محصولات را از باغداران گردو تهیه کرده و با قیمت منحصر به فرد در اختیار خریداران قرار می دهد.

گردوی تویسرکان به دلیل ویژگی های فوق العاده مانند طعم عالی،مغز درشت و سفید،قیمت مناسب و چربی فراوان همواره مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان بوده است. مجموعه شادیز نمایندگی فروش گردوی تویسرکان را دارا می باشد و بهترین و مرغوبترین گردوی تویسرکان را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می نماید.

گردوی تویسرکان محصول شهرستان تویسرکان در استان همدان می باشد. این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوای کوهستانی و شرایط محیطی مناسب برای رشد گردو،مرغوبترین انواع گردو را در کشور تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

ویژگی های گردوی تویسرکان

منطقه تویسرکان به سبب داشتن باغ های متعدد گردو و تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به بهشت گردو در ایران شهرت دارد. مهم ترین مشخصه های گردوی تویسرکان که سبب وجه تمایز آن با دیگر محصولات شده است عبارتند از:

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز گوشتی و روشن

روغن فراوان

طعم و مزه بی نظیر

قیمت مناسب

مناسب جهت صادرات

تمام این ویژگی ها سبب افزایش تقاضای این محصول در بازارهای داخلی و خارجی شده است. گردوی تویسرکان به دو شکل مغز شده و با پوست به کشورهای مختلف خارجی نظیر امارات،عمان،روسیه،ترکیه،عراق،قطر و کشورهای اروپایی صادر می گردد.

گردو میوه ای مغذی و بسیار ارزشمند است که از آن در صنایع مختلف غذایی،دارویی،آرایشی و .. استفاده می شود. مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.و در انتها گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی ارزش اقتصادی دارد.

بازرگانی شادیز با کیفیت ترین انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم و بی واسطه به خریداران محترم ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

مرکز فروش عمده گردومرکز فروش عمده گردو تویسرکانمرکز فروش گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *