خرید و صادرات بادام کاغذی شهرکرد _ شرکت شادیز

خرید و صادرات بادام کاغذی شهرکرد

خرید و صادرات بادام کاغذی شهرکرد _ شرکت شادیز با کیفیت ترین بادام پوست کاغذی شهرکرد را برای فروش داخلی و خارجی به مشتریان عرضه می نماید.

خرید و صادرات بادام کاغذی شهرکرد

بادام کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است که در برخی از شهرهای ایران از جمله استان چهار محال بختیاری و شهرکرد تولید می گردد. شهرستان های بن و سامان قطب های اصلی تولید بادام کاغذی در این استان به شمار می آیند.

پوست نازک ،درصد بالای مغز به پوست ،طعم عالی و قیمت مناسب این محصول سبب افزایش تقاضا و شهرت آن در کشور است.کیفیت و بازار پسندی بادام کاغذی شهرکرد باعث شده تا بخش عظیمی از تولید بادام در این استان به بازارهای خارجی صادر شود.

مهم ترین کشورهای وارد کننده بادام کاغذی شهرکرد عبارتند از:

روسیه

چین

ارمنستان

پاکستان

کشورهای اروپایی

کشورهای عربی

و..

منطقه شهر کرد علاوه بر تولید بادام کاغذی در زمینه تولید دیگر انواع بادام درختی نظیر بادام مامایی،بادام ربیع،بادام سنگی و بادام شاهرودی نیز در کشور شهرت دارد.بادام پوست کاغذی با نام های بادام محب و بادام سفید نیز شناخته می شود. این بادام پوست بسیار نازکی دارد به همین دلیل استفاده از آن بسیار آسان است. این بادام مغز بسیار درشت،شیرین و تردی دارد. علاوه بر این ویژگی ها بادام کاغذی قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب رونق بازار خرید،فروش و صادراتی آن شده است.

از دیگر مزیت های بادام پوست کاغذی زمان ماندگاری بالا و انبارداری آسان آن را می توان نام برد. پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و جلوگیری از سفت شدن آن می شود. در نتیجه مغز آن تازه تر باقی می ماند و زمان ماندگاری بیشتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز،بادام پوست کاغذی درجه یک شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت استثنایی در حجم های عمده و تناژی به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

خرید و صادرات بادام شهرکردخرید و صادرات بادام کاغذیخرید و صادرات بادام کاغذی شهرکردصادرات بادام کاغذی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *