صادرات بادام کاغذی ایرانی سامان _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام کاغذی ایرانی سامان

صادرات بادام کاغذی ایرانی سامان _ بازرگانی شادیز بادام کاغذی مرغوب ایرانی منطقه سامان را بصورت مستقیم به بازارهای خارجی عرضه می نماید.

صادرات بادام کاغذی ایرانی سامان

صادرات بادام کاغذی از شهرستان سامان در استان چهار محال بحتیاری بسیار رایج است و درجه کیفی محصول کشت شده در این منطقه مورد پسند خریداران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

کشور ایران در زمینه تولید بادام رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. و در میان بزرگترین تولید کنندگان بادام یعنی آمریکا و اسپانیا توانسته شهرت خاصی را در کیفیت بادام تولیدی کسب نماید. بادام پوست کاغذی یکی از با کیفیت ترین ارقام بادام تولید شده در ایران است که در کنار بادام مامایی بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است. بادام پوست کاغذی به کشورهای مختلف نظیر ترکیه،روسیه و کشورهای عربی مانند امارات،کویت،بحرین،عمان و هم چنین کشورهای اروپایی صادر می گردد.

از بادام پوست کاغذی به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. البته از بادام پوست کاغذی اغلب به صورت خام برای صادرات استفاده می گردد.

ویژگی ها و مزیت های بادام کاغذی

بادام پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد .با کیفیت ترین بادام کاغذی تولید شده در ایران متعلق به منطقه سامان در استان چهار محال بختیاری است. بادام پوست کاغذی با نام های بادام محب و بادام سفید نیز در ایران شناخته می شود. شهرستان سامان به سبب داشتن خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب سالانه حجم بسیار بالایی از این محصول را تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

بادام پوست کاغذی علاوه بر پوست نازک،مغز ترد و طعم شیرین و لذیذی دارد. از دیگر مزیت های بادام کاغذی درصد بالای مغز به پوست آن است. به صورتی که درصد مغز این بادام از دیگر انواع بادام با پوست مانند بادام مامایی و ربیع نیز بیشتر است.

پوست نازک بادام کاغذی ایرانی بر خلاف بادام کاغذی خارجی به دلیل بسته بودن، مانع نفوذ آلودگی به درون بادام و حفظ تازگی و کیفیت مغز بادام می شود. از طرفی نیز مغز این بادام زمان ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر انواع مغز بادام دارد.

شرکت بازرگانی شادیز از فعالان در حوزه صادرات  انواع بادام به شمار می آید. این مجموعه مرغوبترین بادام پوست کاغذی ایرانی را به صورت مستقیم به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادامبادام پوست کاغذی

بادام کاغذی ایرانی سامانصادرات بادام کاغذی ایرانیصادرات بادام کاغذی ایرانی سامانصادرات بادام کاغذی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *