بازار صادرات پسته ایران به هند _ شرکت بازرگانی شادیز

بازار صادرات پسته ایران به هند

بازار صادرات پسته ایران به هند _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک و کشیده ایرانی را با قیمت مناسب به کشور هند صادر می نماید.

بازار صادرات پسته ایران به هند

ایران و هند از گذشته تا کنون دارای روابط سیاسی مستحکمی بوده اند. که این پشتوانه سیاسی مقدمات ایجاد روابط تجاری گسترده را فراهم ساخته است. پسته یکی از مهم ترین محصولات صادراتی از ایران به هند در حوزه خشکبار است.

کشور هند یکی از بزرگترین بازارهای صادراتی پسته ایران است. کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که نیم نگاهی به بازار میلیاردی هند نیندازد و این مورد در بحث صادرات پسته ایران نیز کاملا صادق است که تمرکز صادرات آن بر دو کشور هند و چین است.

شرایط صادرات پسته از ایران به هند،بر اساس قیمت تمام شده این محصول بر می گردد. نحوه ارسال پسته به طور معمول از طریق دریا و کشتی به صورت fob است.

صادرات پسته احمد آقایی به هند

در ایران بیش از ۵۰ رقم پسته تولید می شود که فقط تعداد محدودی از آن برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می گردد.

مهم ترین ارقام صادراتی و تجاری پسته ایران عبارتند از:

  • پسته اکبری
  • پسته احمد آقایی
  • پسته کله قوچی
  • پسته فندقی
  • پسته بادامی

هر یک از انواع پسته با توجه به بازار کشور مقصد و نیاز مشتری برای صادرات به کشور خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. مردم کشور هند بیشتر به ظاهر و طعم و مزه مواد غذایی اهمیت می دهند لذا پسته هایی که ظاهر زیبا و مغز سبز و خوش طعمی دارند در این کشور طرفداران زیادی دارد. از این رو بهترین پسته برای صادرات به هند پسته احمد آقایی درجه یک است. البته در برخی از موارد از پسته اکبری نیز برای صادرات به هند استفاده می شود اما به دلیل قیمت بالاتر نسبت به پسته احمد آقایی،محدود تر می باشد.

پسته احمد آقایی پوست استخوانی سفید روشن و مغز قرمز رنگ بسیار زیبا و هم چنین طعم بسیار لذیذی دارد که به خوبی پاسخگوی ذائقه مردم هند می باشد.

قیمت پسته ایران در هند

کشور هند جزء خریداران قیمت محور پسته های ایرانی است و تجار این کشور به دنبال خرید محصول با کیفیت و با قیمت پایین هستند.برای این افراد می توانید پیشنهاد مخلوط کردن درصد مشخصی از پسته آب خندان و پسته خندان را بدهید. البته استفاده از این روش حتما باید با اطلاع خریدار انجام شود.

شرکت بازرگانی شادیز هر ساله حجم بسیار زیادی از انواع پسته را پس از فرآوری بصورت مستقیم به بازار این کشور ارائه می دهد. ارائه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب در کنار تجربه چندین ساله این مجموعه  می تواند کمک شایانی برای خریداران مختلف باشد.

جهت خرید انواع پسته جهت صادرات به این کشور با مدیر فروش یا بازرگانی مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

پسته

بازار پستهبازار پسته ایرانبازار صادرات پستهبازار صادرات پسته ایرانبازار صادرات پسته ایران به هندبازار صادرات پسته به هندصادرات پسته ایران به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *