قیمت مغز پسته سالم صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته سالم صادراتی

قیمت مغز پسته سالم صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته سالم صادراتی را در حجم های بالا و با قیمت عالی به فروش می رساند.

قیمت مغز پسته سالم صادراتی

مغز پسته سالم صادراتی بکی از محبوب ترین انواع محصولات صادراتی در حوزه ی خشکبار است. قیمت مغز پسته سالم نسبت به قیمت دیگر انواع مغز پسته تا حدودی بالاتر است. علاوه بر طعم،رنگ و انس پارامترهای دیگری هم چون سالم بودن مغز نیز بر تعیین قیمت مغز پسته تاثیر گذار است از این رو مغز پسته های سالم قیمت بالاتری دارند.

برای تهیه مغز پسته سالم بدون هیچ گونه مغز شکسته،لپه،و.. از دو روش استفاده می شود. روش اول استفاده از پسته های دست شکن با پایین ترین درصد مغز ناسالم است . در این روش بیشتر از پسته های فندقی و بادامی استفاده می شود.

روش دوم این است که ابتدا پسته توسط دستگاه پسته شکن مغز شود. و سپس روی نوار نقاله قرار گیرد و با استفاده از نیروهای انسانی مغز پسته های سالم از مغز پسته های شکسته جدا شود.

همان طور که می دانید محصولات صادراتی علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب، باید بسته بندی های شکیل و استاندارد نیز داشته باشند. برای صادرات مغز پسته انواع بسته بندی های مختلف وجود دارد که شما عزیزان می توانید مطابق با نیاز مشتریان و درخواست کشور مقصد آن ها را انتخاب نمایید.

مغز پسته از جمله محصولاتی است که برای صادرات نیازمند اخذ گواهی های استاندارد است. این گواهی معمولا در گمرک تهیه می گردد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته را با کیفیت و قیمت مناسب و در بسته بندی های متنوع مطابق با نیاز شما عزیزان عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

قیمت مغز پسته سالمقیمت مغز پسته سالم صادراتیقیمت مغز پسته صادراتیمغز پسته سالممغز پسته سالم صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *