بازار بادام مامایی ایرانی در داخل کشور _ شرکت بازرگانی شادیز


بازار بادام مامایی ایرانی در داخل کشور _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی را بصورت مستقیم به بازارهای مختلف صادر می نماید.

بازار بادام مامایی ایرانی در داخل کشور

بازار بادام مامایی ایرانی در داخل کشور

بادام مامایی از جمله بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام ایرانی است. بیشترین حجم تولید این محصول مربوط به شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری است. بازار بادام مامایی در داخل کشور به دست کارگاه دارانی است که در شهرستان سامان در حوزه تولید بادام مامایی فعالیت می کنند. زیرا این شهر در داخل کشور بزرگترین و اولین تولید کننده بادام مامایی با کیفیت است.

شرکت بازرگانی شادیز از جمله مجموعه های فعال در حوزه تولید و فروش بادام مامایی در ایران است. این مجموعه انواع بادام مامایی با کیفیت را به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

بازار بادام مامایی در کشورهای خارجی

بازار بادام مامایی ایرانی در داخل کشور

 

بازار بادام مامایی در اصل در داخل کشور نیست و فروش داخلی چندانی ندارد. دلیل اصلی آن هم این است که این بادام هنوز در بین مردم به طور کامل شناخته نشده است و طرفی نیز قیمت بالایی دارد. یعنی با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور کسی برای بادام مامایی در کشور هزینه نمی کند.به همین دلیل در بازارهای داخلی بادام های ارزان قیمت مانند بادام سنگی یا بادام کاغذی طرفداران بیشتری  نسبت به بادام مامایی دارند.

همین امر سبب افزایش صادرات بادام مامایی به کشور های خارجی شده است. صادرات بادام مامایی از تجارت های پر سود است و به رشد اقتصادی کشورمان کمک چشمگیری می کند.

بادام مامایی از با کیفیت ترین و بهترین بادام های ایرانی است و به سبب دارا بودن مغز ترد،شیرین و خوش طعم هم چنین ارزش غذایی بالا قیمت بالاتری نسبت به دیگر ارقام بادام ایرانی دارد. مغز بادام مامایی طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف خارجی از جمله هندوستان دارد. کشور هند مشتری اصلی بادام مامایی ایران است. پس از هند کشورهای ترکیه،روسیه و کشورهای عربی از بزرگترین کشورهای خریدار بادام مامایی ایران به شمار می آیند.

شرکت بازرگانی شادیز علاوه بر بادام مامایی در زمینه فروش دیگر انواع بادام ایرانی مانند بادام کاغذی،بادام ربیع و بادام سنگی نیز فعالیت می نماید.

شما می توانید از طریق این مجموعه انواع بادام درجه یک ایرانی را جهت فروش داخلی و صادرات با بهترین قیمت خریداری نمایید.

هم اکنون جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیریت مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بازار بادام ماماییبازار بادام مامایی ایرانبازار بادام مامایی ایرانیبازار بادام مامایی ایرانی در داخل کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *