فروش و صادرات مغز بادام ربیع ایرانی _ بازرگانی شادیز

فروش و صادرات مغز بادام ربیع ایرانی

فروش و صادرات مغز بادام ربیع ایرانی _ بازرگانی شادیز مغز بادام ربیع ایرانی را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رساند.

فروش و صادرات مغز بادام ربیع ایرانی

یکی از انواع منحصر به فرد مغز بادام ایرانی نوع ربیع می باشد. مغز بادام ربیع کیفیت و طعم بی نظیری دارد. به همین جهت از آن علاوه بر فروش داخلی،برای صادرات نیز استفاده می شود.

درخت بادام ربیع از ارقام دیر گل است. یعنی شکوفه دهی آن دیر تر بوده و فصل برداشت آن نیز دیر تر است. میزان مغز دهی این بادام حدود ۳۳ درصد است و از نظر ظاهری نیز شباهت زیادی به بادام مامایی دارد. البته رنگ مغز بادام ربیع کمی از بادام مامایی تیره تر است و با قیمت پایین تری نسبت به مغز بادام مامایی به بازار عرضه می گردد.

همین امر موجب شده تا برخی از تجار برای کاهش هزینه ها و پایین آوردن قیمت ها از مخلوط بادام ربیع و مامایی برای فروش استفاده نمایند.بادام ربیع در مناطق مختلف ایران از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان،استان فارس و .. تولید می گردد. مغز بادام ربیع کیفیت بسیار مطلوب و قیمت مناسبی دارد و به راحتی می تواند پاسخگوی نیاز مصرف داخلی باشد و هم چنین امکان صادرات آن به کشورهای مختلف نیز وجود دارد.

بادام ربیع گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای مختلف است. همانطور که می دانید  کشور هند بزرگترین خریدار بادام و مغز بادام ایرانی خصوصا بادام مامایی است به همین علت صادرات بادام ربیع به این کشور نیز می تواند گزینه مناسبی برای تجار ایرانی باشد.

بادام ربیع پوست مستحکم و مغز بسیار شیرین و لذیذی دارد. از مغز بادام ربیع در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

قیمت مغز بادام ربیع

همانطور که گفتیم مغز بادام ربیع شباهت نزدیکی به مغز بادام مامایی دارد از این رو قیمت آن با توجه به قیمت بادام مامایی نسبت سنجی می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام ایرانی را با بهترین قیمت و کیفیت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

صادرات بادام ربیعصادرات مغز بادام ربیعصادرات مغز بادام ربیع ایرانیفروش مغز بادام ربیعفروش و صادرات مغز بادامفروش و صادرات مغز بادام ربیعفروش و صادرات مغز بادام ربیع ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *