بسته بندی و صادرات بادام مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز

بسته بندی و صادرات بادام مامایی

بسته بندی و صادرات بادام مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی مرغوب ایرانی را با بسته بندی استاندارد به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

بسته بندی و صادرات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین ارقام بادام تولید شده در ایران و جهان به شمار می آید. درخت بادام مامایی از نوع دیر گل بوده اما میوه ی آن زود رس می باشد. این درخت مقاومت بسیار بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد.

بسته بندی بادام مامایی برای صادرات

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و همانند آن پوست سخت و سفتی دارد. مغز بادام مامایی بسیار ترد،شیرین و خوش طعم است.

برخی از خصوصیات بادام مامایی عبارتند از:

  • بادام مامایی دیر گل است.
  • بادام مامایی درصد مغز و دوقلویی بسیار بالایی دارد.
  • مغز بادام مامایی صد در صد شیرین است و تلخی ندارد.
  • ارزش غذایی بالایی دارد.
  • مغز بادام مامایی رنگ روشنی دارد.
  • مغز بادام مامایی چربی بسیار فراوانی دارد.

بیشترین حجم تولید بادام مامایی در ایران مربوط به استان چهار محال بختیاری است. شهرهای حاشیه زاینده رود مانند سامان و بن بیشترین میزان تولید بادام مامایی را در این استان به خود اختصاص داده اند. این مناطق به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز،هر ساله حجم بالایی از این محصول را تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نمایند.

بادام مامایی به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بالا قیمت گرانتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد از این رو فروش داخلی چندانی ندارد و بیشتر از آن برای صادرات به کشورهای خارجی نظیر هند استفاده می شود. کشور هند اصلی ترین خریدار بادام مامایی ایران است.

بسته بندی و صادرات بادام مامایی

بسته بندی بادام مامایی برای صادرات

همانطور که گفتیم بادام مامایی پوست چوبی بسیار سختی دارد از این رو غالبا به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. هر ساله حجم بالایی از این خشکبار با کیفیت در بسته بندی های استاندارد و با رعایت نکات بهداشتی به نقاط مختلف دنیا ارسال می گردد.

کشور هندوستان یکی از مشتریان اصلی بادام مامایی ایران است. تجار هندی این محصول را به صورت سورت بندی شده و در سایز های مشخص در بسته بندی های ۱۰ تا ۱۲ کیلوگرمی کارتنی وکیوم شده خریداری می کنند. استفاده از بسته بندی های وکیوم شده به دلیل تخلیه هوای موجود سبب ماندگاری بالاتر و حفظ کیفیت مغز بادام می شود.

برای بسته بندی مغز بادام مامایی جهت صادرات ابتدا مغز بادام با توجه به سایز مغز سورت بندی می شود و در پاکت هایی از جنس متقال ریخته و درب آن ها دوخته می شود. سپس این پاکت ها در کارتون های مخصوص و مستحکم قرار داده می شود.پس از آن با کشیدن پلاستیک مخصوص روی آن آماده صادرات می گردد.

البته بسته بندی مغز بادام مامایی برای صادرات می تواند مطابق درخواست مشتری هم انجام شود اما معمولا در بسته بندی های ۱۰ کیلوگرمی برای صادرات استفاده می شود . علاوه بر هند ،کشورهای دیگر مانند روسیه،ترکیه،کشورهای عربی و هم چنین کشورهای اروپایی از خریداران عمده بادام مامایی به شمار می آیند.

بسته بندی و صادرات مغز بادام مامایی در مجموعه شادیز

شرکت بازرگانی شادیز از تامین کنندگان و صادر کنندگان اصلی بادام مامایی به صورت خام در ایران می باشد.  این مجموعه انواع مغز بادام مامایی را متناسب با نیاز مشتری به صورت مستقیم تامین کرده و در بسته بندی های استاندارد به کشورهای مختلف صادر می نماید. با توجه به حذف واسطه ها،محصولات این مجموعه با قیمت بسیار مناسب به خریداران عرضه می گردد.

هم اکنون جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

بسته بندی بادامبسته بندی بادام ماماییبسته بندی و صادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی بسته بندی شدهصادرات و بسته بندی بادامصادرات و بسته بندی بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *