صادرات بادام مامایی شهرکرد به هند _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی شهرکرد به هند

صادرات بادام مامایی شهرکرد به هند _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی مرغوب شهرکرد را بصورت مستقیم به کشور هندوستان صادر می نماید.

صادرات بادام مامایی شهرکرد به هند

کشور هندوستان بزرگترین خریدار بادام مامایی از ایران است به صورتی که حدود ۸۰ درصد بادام مامایی تولید شده در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد به این کشور ارسال می گردد.

بادام مامایی

بادام مامایی از جمله محصولات پر فروش در بازارهای جهانی محسوب می شود. این نوع بادام به سبب دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد و ارزش غذایی بالا طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف خصوصا در کشور هند دارد.

بادام مامایی یا مامرا یکی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است. شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام مامایی در این استان است که در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز این شهر یعنی شهرکرد قرار دارد.

پوست چوبی این بادام بسیار ضخیم است و به سختی شکسته می شود. بادام مامایی اغلب به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف مانند هند،روسیه،ترکیه،کشورهای عربی و هم چنین کشورهای اروپایی صادر می گردد.

مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ،چربی و ارزش غذایی بسیار مرغوب می باشد. یکی از دلایل بالا بودن میزان تقاضا برای این محصول است که در صنایع غذایی استفاده می شود.  بادام مامایی چربی بیشتری نسبت به سایر انواع بادام دارد و از آن در  صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی و هم چنین صنایع روغن گیری استفاده می شود.

ویژگی های بادام مامایی

مهم ترین ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

مغز خوش طعم و شیرین

درصد دوقلویی بالا

رنگ روشن مغز آن

چربی فراوان

ارزش غذایی زیاد

مناسب جهت صادرات

عرضه و تقاضای بالا

فروش مغز بادام مامایی در هند از رونق بسیار بالایی برخوردار است. مردم کشور هند از بادام به عنوان جایگزینی برای گوشت استفاده می کنند به همین دلیل در شناخت بادام درجه یک تجربه بالایی دارند. تجار هندی بادام مامایی را بهترین بادام تولید شده در دنیا می دانند.

مغز بادام مامایی سایز های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند. تجار هندی معمولا مغز بادام مامایی ۸۰ تا ۱۰۰ دانه که درشت ترین نوع آن است را خریداری می کنند. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و درصد شکستگی آن محاسبه می شود. یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و سالم تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از معتبرترین شرکت های صادر کننده بادام مامایی در ایران محسوب می شود. این مجموعه انواع مغز بادام مامایی را با توجه به نیاز مشتریان و بازار کشور هدف بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و به نقاط مختلف دنیا ارسال می نماید.

هم اکنون جهت خرید و صادرات این محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

صادرات بادام شهرکردصادرات بادام شهرکرد به هندصادرات بادام مامایی شهرکرد به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *