خرید پسته کله قوچی درجه یک رفسنجان _ بازرگانی شادیز

خرید پسته کله قوچی درجه یک رفسنجان

pistachio group on white background


خرید پسته کله قوچی درجه یک رفسنجان _ بازرگانی شادیز پسته کله قوچی رفسنجان را با قیمت مناسب و رقابتی به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

خرید پسته کله قوچی درجه یک رفسنجان

خرید پسته کله قوچی رفسنجان به عنوان یک پسته لوکس و آجیلی از حجم خرید بالایی برای مصارف آجیلی و صادرات برخوردار می باشد. پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید پسته را در ایران به خود اختصاص داده است. با کیفیت ترین نوع پسته کله قوچی در منطقه نوق شهرستان رفسنجان تولید می گردد.

معرفی پسته کله قوچی

پسته کله قوچی جزء پسته های درشت و لوکس ایرانی محسوب می شود و ظاهر گرد و بسیار زیبایی دارد. پسته کله قوچی با پسته فندقی از یک خانواده است با این تفاوت که پسته فندقی ریز اما پسته کله قوچی درشت تر و بزرگتر است هم چنین وزن سنگین تری دارد. یکی دیگر از راه های تشخیص در این دو نوع چین خوردگی بالای پسته کله قوچی است. پوست استخوانی پسته کله قوچی سفید کدر و مغز آن دارای رنگ سرخ تیره است. پسته کله قوچی هم چنین طعم بسیار دلپذیر و فوق العاده ای دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است.

پسته کله قوچی در مناطق مختلف ایران از جمله رفسنجان،خراسان،کرمان،یزد و دامغان تولید می گردد. این نوع پسته برای اولین بار در شهر رفسنجان تولید شد و بهترین و مرغوبترین این پسته در منطقه نوق رفسنجان تولید می گردد.

قیمت پسته کله قوچی رفسنجان

پسته کله قوچی با توجه به کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی که دارد در بازارهای داخلی و خارج ایران از تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پسته کله قوچی جزء پسته های درشت ایرانی محسوب می شود و بیشترین محبوبیت آن نیز به دلیل درشتی و ظاهر زیبای آن است. این نوع پسته در انواع مختلف در بازارهای  داخلی و خارجی خرید و فروش می شود. قیمت پسته کله قوچی با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می گردد که عبارتند از:

انس پسته

کیفیت پسته

درجه خندانی پسته

درصد توچین پسته

درصد دهن بست

شهر تولید کننده پسته

نحوه خرید

حجم خرید

میزان عرضه و تقاضای پسته

شرایط اقتصادی

و..

صادرات پسته کله قوچی

پسته کله قوچی با ظاهری لوکس ، مشتری پسند و مزه ای منحصر به فرد به عنوان یک پسته آجیلی از فروش داخلی بسیار بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر فروش داخلی بالا،این پسته از صادرات پر رونقی نیز برخوردار است. پسته کله قوچی به شکل های مختلف به کشورهای متعدد از جمله کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی صادر می گردد. رقم کله قوچی با نام تجاری jumbo pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود.

خرید پسته کله قوچی با قیمت مناسب از حاشیه سود خوبی برای صادر کنندگان برخوردار می باشد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پسته کله قوچی رفسنجان،آماده ارائه این محصول با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران محترم می باشد.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

Uncategorized @fa

خرید پسته درجه یک کله قوچیخرید پسته کله قوچی درجه یکخرید پسته کله قوچی درجه یک رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *