صادرات پسته فندقی ایران به چین _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته فندقی ایران به چین

صادرات پسته فندقی ایران به چین _ شرکت بازرگانی شادیز پسته درجه یک فندقی را با قیمت مناسب به کشور چین و سایر بازارهای خارجی صادر می نماید.

صادرات پسته فندقی ایران به چین

صادرات پسته به چین به عنوان بزرگترین بازار پسته ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. کشور چین به عنوان یکی از مهم ترین خریداران و مصرف کنندگان پسته ایرانی در دنیا شناخته می شود.

کشور چین از شرکای تجاری و سیاسی بزرگ ایران می باشد به همین دلیل یکی از بهترین مقاصد برای صادرات پسته می باشد. تجار این کشور اغلب به دنبال خرید پسته ارزان از کشور ایران می باشند و چزو خریداران قیمت محور پسته های ایرانی به شمار می آیند.

ارقام پسته صادراتی به چین

مهم ترین ارقام پسته صادراتی به این کشور عبارتند از:

پسته فندقی انس ۳۰_۳۲

پسته کله قوچی انس۳۲_۳۴

در بین ارقام بالا پسته فندقی بیشترین حجم صادرات به این کشور را به خود اختصاص داده است. همانطور که می دانید پسته فندقی یکی از معروف ترین پسته های صادراتی تولید شده در ایران است که طعم بسیار عالی،ظاهر زیبا و مغز سبز و پر چربی دارد این درحالی است که پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته صادراتی دارا می باشد از این رو بهترین گزینه برای فروش به کشور چین است.

پسته فندقی در انواع( خندان،آب خندان، دهن بست) توسط تجار چینی از ایران خریداری می شود. همانطور که گفتیم قیمت ارزان و مناسب پسته از مهم ترین پارامترهای صادرات پسته به چین است که باید مورد توجه قرار گیرد پس از قیمت مهم ترین اولویت برای تجار چینی ظاهر پسته است اما طعم پسته زیاد برای آن ها مطرح نیست.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق همکاری مستقیم با تولید کنندگان پسته در مناطق مختلف کشور و دارا بودن ترمینال های ضبط پسته آماده ارائه بهترین محصولات به خریداران در نقاط مختلف می باشد.

هم اکنون جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

ارقام پسته صادراتی به چینپسته فندقی صادراتیصادرات پسته ایران به چینصادرات پسته فندقی ایرانصادرات پسته فندقی ایران به چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *