خرید پسته فندقی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته فندقی صادراتی

خرید پسته فندقی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته فندقی صادراتی را با تناژ بالا به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

خرید پسته فندقی صادراتی

خرید پسته فندقی در ایران معمولا به دلیل صادرات در تناژهای بالا انجام می شود. پسته فندقی مهم ترین پسته تولیدی ایران است که حجم بالایی از تولید و صادرات را به خود اختصاص داده است.

صادرات پسته فندقی غالبا به کشور چین،روسیه،هنگ کنگ،تایوان و.. انجام می شود.دلیل اصلی افزایش تقاضای پسته فندقی ریز بودن این پسته و قیمت مناسب تر آن است.

بیشترین حجم پسته فندقی در دو شهر رفسنجان و سیرجان در استان کرمان تولید می گردد. این دو شهر قطب های اصلی تولید پسته فندقی در ایران به شمار می روند. خرید پسته فندقی از بازارهای این دو شهر به دلیل امکان تامین پسته در تناژهای بالا،کیفیت های متفاوت و قیمت مناسب از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و ظاهری گرد و ریز دارد. این نوع پسته طعم بسیار عالی،ظاهر زیبا و مغز سبز و پر چربی دارد این در حالی است که پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین ارقام مختلف پسته های تجاری دارا می باشد.

پسته فندقی تنها پسته ای است که قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است و توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد. از پسته فندقی در انواع آجیل ها و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.این پسته گزینه بسیار مناسبی جهت صادرات به کشورهای قیمت محور است زیرا قیمت مناسب و ارزانتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز از ارائه دهنده های انواع پسته فندقی به صورت تناژی در ایران می باشد. خریداران محترم می توانند این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید و فروش این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی صادراتیخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *