خرید گردو بدون پوست _ شرکت خشکبار شادیز

خرید گردو بدون پوست

خرید گردو بدون پوست _ شرکت خشکبار شادیز گردوی بدون پوست را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید گردو بدون پوست

گردو بدون پوست یا همان مغز گردو به عنوان یکی از با ارزش ترین انواع خشکبار از میزان تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد. مغز گردو تنها بخش خوراکی گردو و مهم ترین فراورده آن است. مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،امگا۳ و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و.. است. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

مغز گردو از دانه های روغنی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و.. استفاده می شود.این محصول به دلیل چربی سودمندی که دارد همیشه مورد توجه بوده است. کیفیت مغز گردو با توجه به درصد شکستگی،چربی،رنگ و طعم آن تعیین می گردد. برای خرید مغز گردو باید توجه کرد که مغز گردو تازه باشد و بوی کهنگی ندهد.

تولید مغز گردو در شهرهای مختلف کشور از جمله استان فارس،همدان،کرمان،آذربایجان شرقی و.. انجام می شود برای خرید مغز گردو با کیفیت و قیمت مناسب بهترین روش خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان اصلی آن است. در این روش می توان مغز گردو را به صورت دست اول و با قیمت ارزان تر خریداری کرد.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین مراکز فروش گردو به صورت مستقیم در کشور می باشد. برای این که بتوانید گردوی بدون پوست را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید تنها کافیست تا از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

هم اکنون جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

خرید گردو بدون پوستگردو بدون پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *