فروش گردو جهت صادرات به روسیه _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش گردو جهت صادرات به روسیه

A lot of scattered walnuts close-up. A useful product.


فروش گردو جهت صادرات به روسیه _ شرکت بازرگانی شادیز عمده گردوی مرغوب ایرانی را جهت صادرات به روسیه و دیگر کشورها به فروش می رساند.

فروش گردو جهت صادرات به روسیه

گردو یکی از پر طرفدار ترین انواع خشکبار تولید شده در ایران است که به سبب مرغوبیت و کیفیت بالا خواهان بسیاری دارد. کشور ایران سومین تولید کننده بزرگ گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را در دنیا به خود اختصاص داده است.

گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند. صادرات گردو به روسیه از تجارت های پر سود است و در سالهای اخیر نیز شاهد افزایش صادرات گردو از ایران به این کشور بوده ایم. روسیه از کشورهایی است که پتانسیل بالایی برای صادرات گردو ایران را دارد و حجم تقاضای آن برای این محصول بسیار بالا است.

کشور ایران درحال حاضر یکی از بزرگ ترین کشورهای جهان در زمینه کشت و پرورش گردو شناخته می شود. بیش از ۳۰ رقم گردو در نقاط مختلف کشور به خصوص همدان،تبریز،فارس،ارومیه،کرمان و.. کشت و پرورش می یابد و به بازارهای داخلی و کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد.

صادرات گردو درآمد های ارزی بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد و به رشد اقتصادی کشور کمک می کند. یکی از مهم ترین نکاتی که در صادرات گردو باید به آن توجه کرد کیفیت و قیمت محصول است. گردوهای صادراتی باید کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشند.

شرکت شادیز از جمله مهم ترین شرکت های تامین کننده گردوی صادراتی در کشور به شمار می آید. انواع مختلف گردوی مرغوب ایرانی توسط این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده برای تجار ایرانی تامین می گردد.

کلیه ی محصولات به صورت عمده و با تناژ بالا هم چنین با قیمت مناسب به خریداران عرضه می گردد.

هم اکنون می توانید جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو جهت صادراتفروش گردو جهت صادرات به روسیهفروش گردو صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *