فروش گردو تویسرکان جهت صادرات _ بازرگانی شادیز

فروش گردو تویسرکان جهت صادرات

فروش گردو تویسرکان جهت صادرات _ بازرگانی شادیز گردوی درجه یک تویسرکان را جهت صادرات به کشورهای مختلف به صورت تناژی به فروش می رساند.

فروش گردو تویسرکان جهت صادرات

کشور ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را در جهان به خود اختصاص داده است. گردوی تویسرکان به عنوان بهترین و مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران از صادرات پر رونقی در کشور برخوردار است. گردوی تویسرکان محصول شهرستان تویسرکان در استان همدان است.

نکته بسیار مهمی که در صادرات گردو باید به آن توجه کرد کیفیت گردو است که شامل طعم،رنگ و چربی گردو می باشد. گردوی تولید شده در تویسرکان تمام خصوصیات یک گردوی خوب را در حد عالی دارا می باشد. مهم ترین مشخصه های گردوی تویسرکان که سبب وجه تمایز آن با دیگر محصولات شده است عبارتند از:

مغز پر و سفید

طعم و مزه بسیار عالی

چربی زیاد

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

میزان تقاضای بالا

شهرستان تویسرکان به دلیل داشتن باغ های متعدد گردو و هم چنین تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد. شهرت گردوی تویسرکان تنها منحصر به داخل کشور نیست. این محصول طرفداران بسیاری نیز در نقاط مختلف دنیا دارد.

انواع گردوی تویسرکان به شکل مغز شده و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد. از جمله کشورهای خریدار گردوی تویسرکان عبارتند از:

عمان

امارات

روسیه

ترکیه

عربستان

آلمان

قطر

کویت

و..

فروش گردوی تویسرکان در مراکز و کارخانجات متعددی در کشور انجام می شود. اما بهترین روش جهت خرید گردوی صادراتی تویسرکان با قیمت و کیفیت مناسب،خرید مستقیم از تولید کننده است که مجموعه شادیز این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته است.

خریداران و تجار گرامی می توانند از این مرکز مرغوب ترین گردوی صادراتی تویسرکان را بهترین کیفیت و قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو تویسرکانفروش گردو تویسرکان جهت صادراتفروش گردو جهت صادراتفروش گردو صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *