صادرات پسته اکبری به کشورهای مختلف _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته اکبری به کشورهای مختلف

صادرات پسته اکبری به کشورهای مختلف _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات پسته اکبری به صورت تناژی در کشور فعالیت می نماید.

صادرات پسته اکبری به کشورهای مختلف

پسته اکبری مرغوب ترین و لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است که به جهت شکل،اندازه و رنگ طرفداران بیشماری در سراسر دنیا دارد به عنوان مثال:

کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس:

این کشورها به دلیل وضعیت خوب اقتصادی که دارند جزو کشورهای کیفیت محور به شمار می آیند. اولویت آن ها برای خرید محصول کیفیت آن است . کشورهای عربی به عنوان بزرگ ترین خریداران پسته های ایرانی بیشتر پسته های لوکس ایرانی  مانند پسته اکبری دستچین و توچین را خریداری می کنند.

کشور هندوستان:

بر خلاف دیگر کشورها، کشور هند تنها یک نوع پسته که آن هم پسته کشیده و سفید است را خریداری می کند. تجار هندی بیشتر پسته اکبری و پسته احمد آقایی را از ایران خریداری می کنند.

کشورهای اتحادیه اروپا:

پسته اکبری نسبت به دیگر انواع پسته مدت طولانی تری تا زمان برداشت بر روی درخت باقی می ماند. از همین رو احتمال آلوده شدن آن به قارچ آفلاتوکسین بالا می رود. از طرفی با توجه به حساسیت کشورهای اروپایی به گواهی بهداشت آفلاتوکسین، این نوع پسته را تنها با برگه آزمایش مورد تایید به کشورهای اروپایی صادر می نمایند.

پسته اکبری گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است.این پسته از نظر تجاری ارزش بالایی دارد. پسته اکبری ظاهری بلند و کشیده دارد و از دسته پسته های بادامی به شمار می آید. علاوه بر کشیدگی این پسته طعم عالی،درجه خندانی بالا و وزن سنگینی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است.

پسته اکبری بیشتر در استان کرمان و شهرستان رفسنجان تولید می گردد. این پسته متقاضیان بسیاری هم در در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری جهت صادرات به کشورهای مختلف را به صورت مستقیم و بی واسطه در سراسر کشور به فروش می رساند.

جهت خرید،فروش و یا دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

صادرات پسته اکبریصادرات پسته اکبری به کشورهای مختلفصادرات پسته به کشورهای مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *