فروش و صادرات پسته کله قوچی _ بازرگانی شادیز

فروش و صادرات پسته کله قوچی

فروش و صادرات پسته کله قوچی _ بازرگانی شادیز در حوزه فروش و صادرات پسته کله قوچی به صورت مستقیم و بی واسطه در کشور فعالیت می نماید.

فروش و صادرات پسته کله قوچی

پسته کله قوچی از ارقام لوکس و تجاری پسته های ایرانی به شمار می آید. این پسته ظاهر گرد،درشت و تنه دار دارد و نسبت به پسته های اکبری و احمد آقایی از کشیدگی کمتری برخوردار است. پسته کله قوچی در بازارهای جهانی با نام jumbo pistachio شناخته می شود.

پوست استخوانی این پسته کرم رنگ است. مغز پسته کله قوچی به مغز گلدار معروف است و بسیار زیبا و خوش طعم می باشد. به دلیل درشتی و ظاهر زیبا از این نوع پسته بیشتر برای مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود.

پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس تزین پسته تولید شده در ایران است به همین دلیل قیمت نسبتا بالایی دارد. عمده صادرات این نوع پسته به کشورهای کیفیت محور که اولویت آن ها کیفیت پسته است انجام می شود.

مهم ترین کشورهای مقصد پسته کله قوچی عبارتند از:قطر،لبنان،امارات،بحرین،روسیه،عربستان،کویت،عمان و ..

پسته کله قوچی انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. استفاده از پسته کله قوچی در آجیل بسیار چشمگیر است. علاوه بر درشتی و طعم خوب این پسته درجه خندانی بالایی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن در بازارهای جهانی شده است.

پسته کله قوچی با پسته فندقی از یک خانواده است اما پسته کله قوچی درشت تر و بزرگ تر است هم چنین وزن بیشتری دارد. پسته کله قوچی در مناطق مختلف کشور از جمله کرمان،رفسنجان،دامغان،خراسان و .. به صورت عمده تولید می گردد.

بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته کله قوچی را با قیمت مناسب جهت صادرات به صورت عمده در سراسر کشور به فروش می رساند.

هم اکنون جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایی.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

پسته کله قوچی

صادرات پسته کله قوچیفروش پسته کله قوچیفروش و صادرات پسته کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *