فروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان

فروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان _ بازرگانی شادیز پسته فندقی صادراتی کرمان را به صورت مستقیم و با قیمت عالی به فروش می رساند.

فروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین انواع پسته ایرانی در بازارهای جهانی است. این نوع پسته بیشترین میزان فروش و صادرات را در بازار به خود اختصاص داده است. پسته فندقی همانطور که از نام آن پیداست از دیگر ارقام پسته کوچکتر است و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد به همین دلیل خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. این پسته هم چنین پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته های ایرانی دارا می باشد.

بیشترین سطح زیر کشت پسته فندقی در ایران متعلق به استان کرمان و شهرستان های آن مانند رفسنجان و سیرجان است. پسته فندقی کرمان به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و به کشورهای مختلف از جمله چین،هنگ کنگ،ویتنام،روسیه و.. صادر می گردد.

پسته فندقی در انواع دست چین یا توچین،خندان،آب خندان و دهن بست در بازار موجود می باشد و به کشورهای مختلف نیز صادرات دارد.

ویژگی ها و مزیت های پسته فندقی عبارتند از:

ظاهر گرد و زیبا

مغز سبز و خوش طعم

قیمت مناسب تر

عرضه و تقاضای بالا

حجم بالای تولید

مناسب جهت مصارف داخلی

مناسب برای صادرات

پسته فندقی تنها پسته ای است که توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد زیرا قیمت آن به قیمت جهانی پسته بسیار نزدیک است. پسته فندقی با نام پسته اوحدی نیز شناخته می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی صادراتی و مرغوب را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون هیچ واسطه ای به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی صادراتی کرمانعمده پسته فندقی صادراتی کرمانفر.ش عمده پسته فندقی کرمانفروش پسته فندقی صادراتی کرمانفروش عمده پسته فندقی صادراتیفروش عمده پسته فندقی صادراتی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *