مراکز خرید پسته کله قوچی رفسنجان

مراکز خرید پسته کله قوچی رفسنجان_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

مراکز خرید پسته کله قوچی رفسنجان _ خرید پسته در رفسنجان به عنوان مرکز تولید و عرضه این محصول، در حجم های بسیار بالایی انجام می‌ شود. شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان اصلی ترین مرکز خرید عمده پسته صادراتی در رفسنجان- ایران شناخته می شود که فروش انواع پسته کله قوچی ، احمد آقایی ، اکبری و … به صورت عمده در آن انجام می‌شود.

مراکز خرید پسته کله قوچی رفسنجان

پسته کله قوچی رفسنجان،یکی از مطرح ترین و شناخته شده ترین و البته محبوب ترین پسته های تولیدی ایران است. این نوع پسته با نام Jumbo Pistachio در بازارهای بین المللی شناخته می شود.

پسته جامبو (کله قوچی) از میوه های بزرگتر گیاه پسته که در ایران می روید، تشکیل شده است. این محصول بیشتر در استان کرمان به ویژه منطقه رفسنجان تولید و عرضه می گردد.

رفسنجان از بزرگ ترین شهرهای تولید کننده پسته محسوب می شود که از طریق مراکز خرید این محصول می توان انواع مختلفی از پسته را تهیه نمود. مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز در این زمینه پیشگام مراکز دیگر شناخته شده است.

از جمله پسته های که در رفسنجان تولید می شود، می توان به پسته کله قوچی، اکبری، فندقی، بادامی و احمد آقایی اشاره نمود که هریک دارای طعم منحصر به فردی می باشند و به همین سبب دارای طرفداران بی شماری هستند.

مشخصات پسته کله قوچی رفسنجان

مشخصات پسته کله قوچی رفسنجان

پسته کله قوچی را می توان به عنوان درشت ترین پسته ایرنی معرفی کرد. این نوع از پسته در دسته پسته های گرد قرار می گیرد. در واقع پسته کله قوچی از خانواده پسته فندقی است اما نسبت به نوع فندقی درشت تر است.

پسته کله قوچی هم چنین طعم لذیذ و درصد مغز بسیار بالایی دارد. طعم لذیذ و مغز درشت از ویژگی های منحصر به فرد پسته های تولیدی رفسنجان به شمار می آید. به طور کلی نمونه کله قوچی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیار مورد توجه و استقبال است.

بیشترین صادرات این پسته به کشور آلمان و کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس مانند لبنان، امارات، قطر و عمان انجام می شود.این پسته اوایل فروردین به بار می نشیند،به همین خاطر احتمال سرمازدگی آن بسیار بالا است.به طور کلی گیاه این میوه بسیار حساس است نسبت به هرگونه تغییر از جمله کم آبی،تابش مستقیم نور خورشید،یا حمله حشرات و افت زدگی.ناگفته نماند که پسته کله قوچی خواص بسیار ارزشمندی برای سلامتی بدن و هم چنین تنظیم متابولیسم بدن دارد.از جمله خون ساز است و از کم خونی افراد جلو گیری می کند.

عمده مناطقی که پسته کله قوچی را در سراسر ایران تولید می کنند عبارتند از:

  • شهرستان رفسنجان و به ویژه منطقه نوق در این شهرستان
  • شمال استان خراسان (شهرستان های سبزوار، نیشابور)
  • مناطق کوچک سیرجان
  • چند باغ پسته در استان یزد

در این بین پسته کله قوچی تولید شده رفسنجان به دلیل شرایط جغرافیایی خاص آن منطقه از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

کدام شرکت تولید کننده پسته در رفسنجان است؟

کدام شرکت تولید کننده پسته در رفسنجان است؟

اگر به دنبال تولید کننده و صادرکننده پسته در رفسنجان-ایران هستید، می‌توانید مستقیماً با مدیر صادرات کارخانه شادیز تماس بگیرید.

شرکت تجارت پویا(شادیز)،  یک تولید کننده معتبر و شناخته شده پسته و خشکبار ایرانی است که انواع پسته را مطابق با درخواست مشتری ،نیاز بازار هدف و استاندارد های بین المللی تامین و صادر می کند.

ما مفتخریم که توانستیم خود را با استانداردهای بین المللی تولید پسته مطابقت دهیم. تیم مجرب ما برای ارائه بهترین کیفیت پسته با قیمت بسیار رقابتی به مشتریان خود تلاش مداوم و همیشگی دارند.

قیمت خرید پسته کله قوچی

قیمت خرید پسته کله قوچی

به طور کلی قیمت خرید محصول پسته به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

− نوع یا رقم پسته خریداری شده
− اندازه و بزرگی برای آجیل بسیار مهم است (واحد اندازه گیری اندازه پسته (اونس) است)
− ظاهر بار به دلیل اندازه و رنگ یکنواخت پوست پسته
− مقدار و درصد پسته های دهان بسته و یا کمی باز موجود در بار، درصد کمتر این پارامترها در بار، ظاهر بهتر بار، مخصوصاً زمانی که می خواهید از آن به عنوان آجیل و تنقلات استفاده کنید.
− حجم و کمیت خرید که قطعا قدرت کاهش قیمت در هر خرید را افزایش می دهد.

برای مشاوره، خرید پسته کله قوچی و دریافت قیمت آن می توانید با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبارپستهپسته کله قوچی

Jumbo Pistachioبازار عمده پسته رفسنجانپسته رفسنجانپسته کله قوچی خراسانپسته کله قوچی رفسنجانپسته های تولیدی ایرانپسته و خشکبار ایرانیپسته و خشکبار شادیزتامین کننده پسته رفسنجانتولید کننده پستهتولید و عرضه پسته ایرانیتولید و عرضه پسته رفسنجانتولید و عرضه پسته کله قوچیتولیدی پستهخرید انواع پسته صادراتیخرید پستهخرید پسته رفسنجان(اکبری و کله قوچیخرید پسته صادراتیخرید پسته صادراتی ایرانخرید پسته صادراتی رفسنجانخرید پسته عمدهخرید پسته کله قوچیخرید پسته کله قوچی خراسانخرید پسته کله قوچی رفسنجانخرید پسته کله قوچی صادراتیخرید عمده پستهخرید عمده پسته کله قوچیخرید مستقیم پسته کله قوچیخرید مغز پسته رفسنجانسایت پسته رفسنجانشرکت پسته و خشکبار ایرانیشرکت تولید کننده پستهشرکت تولید کننده پسته در ایرانشرکت تولید کننده پسته در خراسانشرکت تولید کننده پسته در رفسنجانشرکت تولید کننده پسته در کرمانشرکت تولید کننده پسته رفسنجانشرکت صادرکننده پستهشرکت صادرکننده پسته رفسنجانشرکت عرضه کننده پستهصادرات پسته کله قوچیصادرکننده پسته کله قوچیفروش پسته بدون واسطهفروش پسته کله قوچیقیمت پسته در رفسنجانقیمت پسته در کرمانقیمت پسته رفسنجانقیمت پسته کله قوچیقیمت پسته کله قوچی در خراسانقیمت پسته کله قوچی درجه یکقیمت خرید پسته کله قوچیقیمت روز پستهقیمت هر کیلو پستهکارخانه پسته در رفسنجانکارخانه پسته شادیزکارخانه پسته و خشکبار ایرانیلیست قیمت پسته رفسنجانمراکز خرید پسته در ایرانمراکز خرید پسته در رفسنجانمراکز خرید پسته در کرمانمراکز خرید پسته رفسنجانمراکز خرید پسته کله قوچیمراکز خرید پسته کله قوچی خراسانمراکز فروش پستهمراکز فروش پسته در رفسنجانمراکز فروش پسته کله قوچیمرکز خرید پسته کرمانمرکز خرید پسته کله قوچیمرکز خرید پسته و آجیلمرکز خرید و فروش پستهمرکز خرید و فروش پسته کله قوچیمرکز خرید و فروش خشکبارمرکز عرضه پسته صادراتی ایرانمرکز فروش خشکبارمغز پسته کله قوچینرخ و قیمت روز پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *