شرکت تولید و صادرات کشمش ایرانی

شرکت تولید و صادرات کشمش ایرانی_ شرکت شادیز

شرکت تولید و صادرات کشمش ایرانی _ شرکت تولیدی کشمش شادیز به عنوان یکی از فعالان عرصه تولید، فرآوری و صادرات کشمش در بازار این محصول شناخته می شود.

شرکت تولید و صادرات کشمش ایرانی

شرکت تولیدی کشمش شادیز به عنوان یکی از فعالان عرضه، فرآوری و صادرات کشمش در بازار این محصول شناخته می شود.

شرکت شادیز دارای چندین کارخانه فرآوری کشمش در استان های تولید کننده کشمش ایران نظیر آذربایجان شرقی،قزوین و خراسان است که انواع کشمش ایرانی نظیر کشمش طلایی، کشمش سلطانا، کشمش آفتاب خشک، کشمش سبز و.. را پردازش می کند.استفاده از ماشین الات پیشرفته و مدرن در این مرکز، نقش اساسی در کارایی عملیات و کیفیت محصول دارد.

فناوری تولید ما به ما اجازه می دهد تا خروجی با کیفیت برتر با ایمنی غذایی بالا و رشد مداوم صادرات به کشورهای مختلف را به دست آوریم.

کارخانه تولیدی کشمش شادیز سالانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تن کشمش تولید می کند. اکثریت قریب به اتفاق این تولید عمدتاً به کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای آسیایی و عربی صادر می شود و ۱۰ درصد مابقی به بازار داخلی فروخته می شود. حدود ۲۰ درصد از محصولات صادراتی شرکت به طور مستقیم مصرف می شود و ۸۰ درصد در صنایع شیرینی پزی و نانوایی استفاده می شود.

ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده و صادر کننده کشمش در بازار های جهانی شناخته می شود. کشمش ایرانی به دلیل کیفیت مرغوب در بازارهای جهانی معروف است و خریداران زیادی دارد.
در صورت نیاز به خرید عمده کشمش می توانید از طریق سایت رسمی شرکت شادیز با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های کشمش صادراتی در ایران

ویژگی های کشمش صادراتی در ایران

به طور کلی کشمش صادراتی باید بدون دانه یا بی هسته باشد و محصولات دانه دار بیشتر برای بازار داخلی ایران استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های کشمش صادراتی استفاده از ماده نگهدارنده است که همان مایع اسیدی یا تیزابی در ایران است.

کیفیت محصول در صادرات مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است.از این رو برای عرضه کشمش به بازارهای صادراتی رو به رشد،باید به استانداردهای بالای محصول دست یافت. خوشبختانه ایران محصولات خام باکیفیت بالایی دارد و امکانات تولید در اینجا با سیستم های مرتب سازی مکانیکی و نوری پیشرفته ،به خوبی توسعه یافته است.

در کنار ذکر این موارد باید گفت که نوع بسته بندی می تواند هر کارتونی یا سلفونی باشد که حروف انگلیسی روی آن نوشته شود و یا حتی ممکن است با توجه به کشور مقصد زبان آن ها روی بسته بندی حک شود. به طور کلی برای صادرات به مدارک بهداشتی و استاندارد نیاز است اما این امکان نیز وجود دارد که مشتری از فروشنده گواهی درخواست کند که شما نیز باید آن را با واحد فروش یا بازرگانی در میان بگذارید.

خرید انواع کشمش به صورت مستقیم از کارخانه

خرید انواع کشمش به صورت مستقیم از کارخانه_شرکت تولید و صادرات کشمش ایرانی_ شرکت شادیز

ایران جزء پنج کشور اول تولیدکننده کشمش در جهان می باشد که صادرات بسیار بالایی نیز دارد.
روند صادرات کشمش به گونه ای است که بیش از ۸۵ درصد از کشمش های ایران صادر می گردد تا موجودی این محصول در انتهای فصل صفر شود.

در پاسخ به افزایش تقاضا، شرکت و کارخانجات تولیدی شادیز در حال تعیین اهداف حجم بالاتر برای کشمش ایرانی است. در حال حاضر تولید این محصول افزایش یافته است و انتظار می رود تقاضا برای انواع کشمش ایرانی همچنان در حال افزایش باشد.

خرید مستقیم کشمش صادراتی از کارخانه در این مرکز امکان پذیر است و عزیزانی که به دنبال تامین انواع کشمش از تولید به مصرف هستند می توانند نیاز خود را به صورت مستقیم از کارخانه تامین کنند.

انواع کشمش صادراتی شادیز عبارتند از:

قیمت انواع کشمش برای صادرات

قیمت انواع کشمش برای صادرات_شرکت تولید و صادرات کشمش ایرانی_ شرکت شادیز

در مجموعه خشکبار و کشمش شادیز به دلیل اینکه خود کارخانه کشمش تولید و بسته بندی می کند، بهترین ترکیب قیمت و کیفیت را برای انواع این محصولات به خریداران ارائه می دهد.

در حال حاضر با توجه به پایان فصل و محدودیت های عرضه کالا، قیمت ها در حال افزایش است. اما بسیاری از خریداران تمایلی به خرید ندارند و خواهان قیمت ارزان تر و محصول جدید هستند. با توجه به این موضوع ممکن است قیمت محصولات جدید در شهریور ماه به سطح معقولی برسد.

برای سفارش کشمش و دریافت قیمت محصولات با ما ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبارکشمش

انواع کشمش برای صادراتبزرگترین تولید کننده کشمش صادراتیپخش عمده کشمشتامین کننده کشمش ایرانیتولید کشمش ارگانیکتولید کشمش ایرانیتولید کننده و صادرکننده کشمشتولید و صادرات کشمشتولیدی کشمشخرید انواع کشمشخرید عمده کشمشخرید کشمش ۱۴۰۱خرید کشمش آفتابیخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش از کارخانهخرید کشمش ایرانیخرید کشمش بی دانهخرید کشمش تاکستانخرید کشمش تیزابیخرید کشمش سلطاناخرید کشمش صادراتیخرید کشمش طلاییخرید کشمش ملایرخرید کشمش ملکانخرید مستقیم کشمش از کارخانهخرید و فروش انواع کشمششرکت تولید و صادرات کشمششرکت تولیدکننده کشمش در ایرانشرکت تولیدی و صادراتی کشمششرکت صادرات کشمش ایرانیشرکت صادرکننده کشمش ایرانیشرکت کشمش در ایرانشرکتهای تولید کشمشصادرات کشمش ارگانیکصادرات کشمش از ایرانصادرات کشمش ایرانیصادرات کشمش طلاییصادرات کشمش ملایرعرضه کشمشعرضه کشمش ۱۴۰۱عرضه کننده کشمشفرآوری کشمش بازار کشمش ایرانیفروش عمده کشمشفروش عمده کشمش از کارخانهفروش کشمش سال ۱۴۰۱فروش کشمش صادراتیفروشنده کشمش ایرانیقیمت انواع کشمشقیمت روز کشمشقیمت صادرات کشمشقیمت کشمشقیمت کشمش ۱۴۰۱قیمت کشمش آفتابیقیمت کشمش ایرانیقیمت کشمش پلوییقیمت کشمش سال ۱۴۰۱قیمت کشمش سبزقیمت کشمش صادراتیقیمت کشمش عمدهقیمت کشمش مویزکارخانه تولید کشمش انگوریکارخانه تولید کشمش گلدن زردکارخانه تولید و بسته بندی کشمشکارخانه تولید و صادرات کشمشکارخانه کشمش تاکستانکارخانه کشمش در ایرانکارخانه کشمش شادیزکارخانه کشمش طلاییکارخانه کشمش کاشمرکارخانه کشمش ملکانکشمش ارگانیک ایرانیکشمش صادراتیلبست قیمت کشمشمرکز تولید کشمش ایرانیمرکز خرید کشمش صادراتیمرکز فروش کشمشویژگی های کشمش صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *