عرضه پسته اکبری در بازار عراق

عرضه پسته اکبری در بازار عراق

عرضه پسته اکبری در بازار عراق _  عراق یکی از بازارهای اصلی جهت عرضه پسته اکبری مرغوب ایرانی می باشد. این محصول به صورت خام و فرآوری شده و در بسته بندی های مختلف به عراق صادرات می شود.

عرضه پسته اکبری در بازار عراق

پسته اکبری از نمونه های با کیفیت پسته تولید شده ایران محسوب می شوند و به همین جهت با مقیاس قابل توجهی در بازارهای صادراتی عرضه می شود .

بازار عراق یکی از مهم ترین و بهترین گزینه ها جهت عرضه پسته اکبری درجه یک می باشد.

پسته اکبری غالبا در کیفیت های مختلف به صورت پسته اکبری خندان طبیعی و پسته آبخندان به کشور عراق صادرات می شود. پسته های آبخندان و درجه دو اکبری معمولا به صورت تفت داده شده زعفرانی به بازار این کشور عرضه می گردد.

به طور کلی بازار عراق به دو بخش مختلف تقسیم می شود, که بخشی از این بازار معمولا پسته های با کیفیت و درجه یک را خریداری می کنند مانند کردستان. و اما بخشی از این بازار خریدار پسته های درجه دو و ارزان تر هستند مانند شهر های بغداد و کربلا.

با توجه به این موضوع کیفیت و و قیمت از پارامتر های مورد توجه تجار عراقی برای خرید پسته به شمار می آید.

بازار صادرات پسته اکبری

بازار صادرات پسته اکبری

پسته اکبری یکی از مرغوب ترین و درشت ترین پسته های ایرانی است که از دسته پسته های کشیده Long به شمار می آید. تولید پسته اکبری مختص ایران است و به سبب دارا بودن ویژگی های متعدد طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد.

از جمله مهمترین خریداران این نوع پسته می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کشورهای حوزه خلیج فارس
  • کشورهای همسایه
  • کشورهای آسیای شرقی
  • کشورهای اروپایی

در این بین عراق یکی از مهم ترین همسایگان ایران و از بزرگترین خریداران پسته ایران محسوب می شود.

بهترین نوع پسته برای صادرات به عراق پسته کشیده اکبری است که با کیفیت های مختلف به بخش های مختلف عراق ارسال می گردد.

خرید عمده پسته خام و فرآوری شده

 

خرید عمده پسته خام و فرآوری شده 

مجموعه های متعددی در ایران در زمینه تولید و فرآوری پسته مشغول به فعالیت هستند.  در این مجموعه ها و کارخانه ها انواع مختلف پسته پس از سورت بر اساس سایز به شکل های مختلف فرآوری شده و در بسته بندی های متعدد برای صادرات آماده می گردد.

مجموعه شادیز یکی از مجموعه های فعال در زمینه تولید، فرآوری و صادرات پسته ایرانی است. این مجموعه با توجه به ساختار خود مزیت های متعددی را برای بازرگانان و خریداران فراهم ساخته است:

  • خرید مستقیم از تولید کننده
  • تامین محصول به صورت عمده
  • تهیه بار مورد نظر با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب
  • خرید محصول به شکل غیر حضوری

در واقع مجموعه شادیز با در اختیار داشتن زنجیره گسترده ای از تولیدکنندگان پسته در ایران و تجربه صادرات انواع پسته و فرآورده های آن ، همچنین تسلط به استانداردهای صادراتی در زمینه پسته، نوع سورت و بسته بندی این محصول، به عنوان یکی از فعالان مسلط در بازار پسته صادراتی ایران شناخته می شود.

با خرید از مجموعه شادیز می توانید خریدی مطمئن ،سریع و راحت را تجربه کنید.

متقاضیان عزیز، می توانند همه روزه در ساعات اداری شرکت با بخش فروش یا بازرگانی شادیز ارتباط برقرار نمایند.

⇐ تماس با ما

 

 

 

پستهپسته اکبری

بازار پسته اکبریبازار پسته اکبری در عراقبازار پسته در عراقبازار صادرات پسته اکبریبازرگانی پسته شادیزپسته اکبری ایرانپسته اکبری در عراقپسته اکبری شادیزپسته اکبری صادراتیخرید پسته اکبریخرید پسته خام و فرآوری شدهخرید عمده پستهخرید عمده پسته اکبریخرید عمده پسته خامشرکت پسته شادیزصادرات پسته اکبریصادرات پسته به عراقعرضه پسته اکبریعرضه پسته در عراقعرضه کننده پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *