فروش عمده پسته احمد آقایی یزد _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته احمد آقایی یزد

فروش عمده پسته احمد آقایی یزد _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی درجه یک یزد را به صورت تناژی و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده پسته احمد آقایی یزد

استان یزد یکی دیگر از مناطق تولید کننده پسته در ایران به شمار می آید. یزد سومین قطب بزرگ تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران است. انواع مختلف پسته های تجاری در این استان به صورت عمده تولید می گردد که پسته احمد آقایی یکی از آن ها است. پسته احمد آقایی از پسته های تجاری ایران محسوب می شود.

پسته احمد آقایی یزد نیز مانند دیگر انواع پسته احمد آقایی ظاهری کشیده دارد و جزو ارقام بادامی به شمار می رود. پسته احمد آقایی از پسته های بسیار خوش طعم و خوش رویت است که میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید روشن و مغز آن قرمط رنگ است. از پسته احمد آقایی در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود. پسته احمد آقایی از پسته فندقی کشیده تر است و از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد. البته کمی از آن کوچکتر است.

استان یزد به سبب برخورداری از آب و هوای کویری و مساعد با رشد پسته،بهترین و با کیفیت ترین انواع پسته را در کشور تولید می کند. حدود ۶۵ درصد پسته های درجه یک تولید شده در یزد به کشورهای آسیای میانه و کشورهای اروپایی صادر می گردد. شهرستان های خاتم،اردکان،مهریز،مروست و.. از مناطق تولید کننده پسته در این استان می باشند.

فروش عمده پسته احمد آقایی یزد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط این مرکز انجام می شود. کلیه محصولات این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی یزدفروش پسته احمد آقایی یزدفروش عمده پسته احمد آقاییفروش عمده پسته احمد آقایی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *