خرید مستقیم مغز گردو آذرشهر _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مستقیم مغز گردو آذرشهر

walnuts on wooden surface


خرید مستقیم مغز گردو آذرشهر _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی سفید و تازه تولید شده در آذرشهر را به صورت دست اول به فروش می رساند.

خرید مستقیم مغز گردو آذرشهر

شهرستان آذرشهر یکی از قطب های اصلی تولید و فروش گردو و مغز گردو در کشور به شمار می آید. آذرشهر از شهرهای استان آذربایجان شرقی است و در زمینه تولید انواع گردو در کشور فعالیت می نماید. گردوهای تولید شده در این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب، از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و همواره متقاضیان بیشماری دارند.

مغز گردوی آذرشهر از نظر کیفی در زمره مغز گردوهای ممتاز و صادراتی تولید شده در ایران قرار می گیرد. مهم ترین ویژگی مغز گردوی آذرشهر مغز درشت،سفید ،خوش طعم و چربی بسیار بالای آن است. انواع مغز گردوی آذرشهر به صورت عمده به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

گردو میوه ای مغز دار و با ارزش است که از نظر دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی بسیار غنی می باشد. مغز گردو سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،فیبر،آنتی اکسیدان ،امگا۳ و املاح معدنی است.

مغز گردو علاوه بر مصارف خوراکی در تولید روغن نیز استفاده می شود به همین دلیل مشتریان بسیاری دارد. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

بهترین روش جهت خرید مغز گردو با قیمت و کیفیت مناسب،خرید مستقیم از تولید کننده اصلی آن است که مجموعه شادیز این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته است.

شما می توانید مغز گردوی مرغوب آذرشهر را با هر حجمی به صورت دست اول و با بهترین قیمت از طریق این مرکز خریداری فرمایید.

هم اکنون جهت خرید و فروش عمده این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مستقیم مغز گردوخرید مستقیم مغز گردو آذرشهرخرید مغز گردو آذرشهرمغز گردو آذرشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *