فروش عمده انواع مغز گردو آذرشهر _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده انواع مغز گردو آذرشهر

فروش عمده انواع مغز گردو آذرشهر _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز گردو تازه و خوش طعم آذرشهر را به صورت عمده به فروش می رساند.

فروش عمده انواع مغز گردو آذرشهر

آذرشهر یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی در ایران به شمار می آید که از آب و هوا و شرایط اقلیمی مطلوبی جهت تولید گردو و فراورده های آن مانند انواع مغز گردو برخوردار می باشد. انواع مختلفی از مغز گردو در آذرشهر به صورت عمده و با کیفیت های مختلف تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

مغز گردوی آذرشهر به سبب کیفیت بالایی که دارد به صورت عمده در بازار خرید و فروش می شود.گردوی آذرشهر مغز سفید،چربی فراوان و طعم بسیار لذیذی دارد که سبب افزایش تقاضای آن شده است.

گردو از محبوب ترین و پر خاصیت ترین انواع خشکبار به شمار می رود که از مغز آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع روغن گبری،دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

مغز گردو مهم ترین فراورده گردو و تنها بخش خوراکی آن است. مغز گردو با نام غذای مغز شناخته می شود زیرا بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی خوراکی دارا می باشد. امگا۳ سبب تقویت حافظه و سلامت مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر می شود.

قیمت مغز گردو در آذرشهر به دلیل حجم بالای تولید از سایر مناطق پایین تر است. کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب سبب افزایش تقاضای این محصول در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

فروش عمده مغز گردوی آذرشهر از این مرکز به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود. محصولات این مجموعه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به خریداران محترم ارائه می گردد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

انواع مغز گردو آذرشهرفروش انواع مغز گردو آذرشهرفروش عمده انواع مغز گردو آذرشهرفروش عمده مغز گردو آذرشهرفروش مغز گردو آذرشهرمغز گردو آذرشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *