فروش بادام محب با قیمت مناسب _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام محب با قیمت مناسب

فروش بادام محب با قیمت مناسب _ شرکت خشکبار شادیز بادام محب پوست کاغذی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروش بادام محب با قیمت مناسب

بادام محب یکی از نمونه های لوکس و خاص بادام های ایرانی است. این بادام پوست چوبی نازک تری نسبت به دیگر انواع بادام دارد و شکستن آن راحت تر است. بادام محب طعم شیرین و مواد معدنی بسیار فراوانی دارد. بادام محب سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده،ویتامین ها،آنتی اکسیدان و .. می باشد. مصرف بادام محب سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع بیماری ها دارد.

بادام محب به دلیل کیفیت بالا و هم چنین قیمت متعادل متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در کشورهای خارجی مختلف دارد. کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس،روسیه،ترکیه و .. از جمله وارد کنندگان عمده این نوع بادام می باشند.

از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود. به طور کلی بادام محب گزینه مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف و برای صادرات به صورت عمده می باشد.

بادام محب در مناطق مختلفی از کشور از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان،فارس و کرمان تولید می گردد. این بادام درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد به همین دلیل خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.بادام محب نوع اصلاح شده بادام معمولی است و با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز بادام محب درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم و بی واسطه به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می نماید.

اگر شما هم قصد خرید بهترین بادام محب، با مناسب ترین قیمت را دارید می توانید جهت سفارش محصول با مدیر فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

بادام محب با قیمت مناسبفروش بادام محبفروش بادام محب با قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *