فروش بادام محب با بهترین کیفیت _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام محب با بهترین کیفیت

فروش بادام محب با بهترین کیفیت _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام محب را با بهترین کیفیت و قیمت بصورت عمده و تناژی به خریداران ارائه می نماید.

فروش بادام محب با بهترین کیفیت

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است.این نوع بادام پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت قابل شکستن است از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

مغز بادام محب نسبت به دیگر انواع بادام خشک تر اما ترد است . از مزیت های مهم این بادام که سبب وجه تمایز آن با دیگر انواع بادام شده است درصد بالای مغز به پوست آن است. میزان مغز بادام محب از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است. بادام محب معمولا با پوست خرید و فروش می شود.

مغز بادام محب طعم شیرین و خواص مغذی بسیار فراوان دارد.این بادام خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و بهترین گزینه برای میان وعده می باشد. پوست کاغذی بادام محب مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن و حفظ کیفیت و تازگی آن می شود . از طرفی نیز شرایط انبار داری آن بسیار راحت است. علاوه بر این بادام محب قیمت مناسب و متعادلی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام محب در مناطق مختلف کشور از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان ،کرمان و فارس تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. صادرات بادام محب از تجارت های بسیار پر سود. است زیرا این بادام میزان تقاضای بالایی دارد.

مجموعه خشکبار شادیز عمده بادام محب ایرانی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار گرامی در داخل و خارج از کشور عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام محب با بهترین کیفیتفروش بادام محبفروش بادام محب با بهترین کیفیتفروش بادام محب با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *