صادرات بادام محب پوست کاغذی _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات بادام محب

صادرات بادام محب پوست کاغذی _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه فروش و صادرات مستقیم بادام محب درجه یک در کشور فعالیت می نماید.

صادرات بادام محب پوست کاغذی

بادام محب نمونه ای لوکس و مرغوب از انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست آن نسبت به دیگر انواع بادام ضخامت کمتری دارد و به راحتی شکسته می شود. این نوع بادام با بالاترین کیفیت در مناطق مختلف ایران تولید می گردد و معمولا به صورت عمده خرید و فروش می شود. بادام محب میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای مختلف خارجی دارد.

بادام محب از نظر طعم،کیفیت و درصد مغز بسیار مرغوب می باشد. این بادام درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی،بادام ربیع و بادام سنگی نیز بیشتر است علاوه بر کیفیت بالا این بادام قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است. بادام محب قیمت پایین تری نسبت به بادام ربیع و بادام مامایی دارد.از بادام محب به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

صادرات بادام محب توسط تجار و بازرگانان ایرانی به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه و اروپایی انجام می شود. از مهم ترین خریداران بادام محب می توان به کشورهای زیر اشاره کرد:

آلمان

روسیه

ترکیه

قطر

امارات

پاکستان

ارمنستان

عراق

بیشترین حجم از بادام محب پوست کاغذی در استان چهار محال بختیاری،اصفهان و استان فارس تولید می گردد. بادام محب را با نام های بادام سفید و بادام پوست کاغذی نیز می شناسند.

مجموعه شادیز مرغوب ترین انواع بادام محب را به صورت مستقیم به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره پیرامون قیمت ها و صادرات محصول با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

صادرات بادام کاغذیصادرات بادام محبصادرات بادام محب پوست کاغذیصادرات بادام محب کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *