خرید و فروش بادام ربیع صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش بادام ربیع صادراتی

خرید و فروش بادام ربیع صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز در زمینه خرید و فروش بادام ربیع صادراتی به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

خرید و فروش بادام ربیع صادراتی

بادام ربیع یکی دیگر از انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع متعدد نیز استفاده می شود. بادام ربیع مانند بادام مامایی پوست بسیار سخت و مستحکمی دارد. مغز بادام ربیع رنگ روشن و طعم شیرینی دارد. بادام ربیع در کنار بادام مامایی اما با قیمت پایین تر در بازار به فروش می رسد. بسیاری از فروشندگان از مخلوط بادام ربیع و مامایی برای فروش استفاده می نمایند اما این نوع فروش باید با اطلاع خریدار انجام شود.

مناطق تولید کننده بادام ربیع

بیشترین حجم از تولید و فروش بادام ربیع متعلق به استان فارس و چهار محال بختیاری در ایران است. قیمت خرید و فروش بادام ربیع در این مناطق بسیار مناسب تر از سایر مناطق کشور است به همین دلیل بادام ربیع بازار خرید و فروش پر رونقی در این استان ها دارد.

مغز بادام ربیع شباهت بسیار نزدیکی به مغز بادام مامایی دارد به همین دلیل قیمت آن با توجه به قیمت بادام مامایی نسبت سنجی می شود. بادام ربیع زودتر از سایر بادام ها شکوفه می دهد و میوه آن در اواخر فصل تابستان می رسد.

بادام ربیع گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای مختلف است. همانطور که می دانید کشور هند بزرگ ترین خریدار بادام و مغز بادام درختی ایران خصوصا بادام مامایی است . به همین دلیل صادرات بادام ربیع نیز به این کشور می تواند گزینه مناسبی برای تجار ایرانی باشد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام درجه یک ربیع را جهت مصارف داخلی و صادرات به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید. مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

بادام ربیعبادام ربیع صادراتیخرید بادام ربیعخرید بادام ربیع صادراتیخرید فروش بادام ربیعخرید و فروش بادام ربیعخرید و فروش بادام ربیع صادراتیفروش بادام ربیعفروش بادام ربیع صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *