صادرات پسته کله قوچی به امارات _ مرکز بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات پسته کله قوچی به امارات

صادرات پسته کله قوچی به امارات _ مرکز بازرگانی خشکبار شادیز پسته مرغوب کله قوچی را به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی صادر می نماید.

صادرات پسته کله قوچی به امارات

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین پسته های تولید شده در کشور است که میزان صادرات بالایی را به خود اختصاص داده است. پسته کله قوچی پس از پسته اکبری با ارزش ترین پسته تجاری ایران است. بیشترین حجم از این پسته در شهرهای رفسنجان،سیرجان و سبزوار تولید می گردد و بیشتر به کشورهای کیفیت محور هم چون امارات و لبنان صادر می گردد. البته کشور امارات  بیشتر نوع متوسط پسته کله قوچی را خریداری می کند و کشور لبنان بهترین نوع آن را.همانطور که می دانید که پسته های ایرانی تنوع بالایی دارند و در هر رنج قیمتی می توانند نیاز مشتریان را تامین نمایند.

صادرات پسته مرغوب به امارات به دو جهت انجام می شود یکی برای باز صادرات پسته و دیگری جهت مصرف بازار داخل. کشور امارات انواع پسته و مغز پسته درجه یک را از ایران خریداری کرده و سپس با برندی متفاوت به کشورهای اروپایی،آسیایی و عربی صادر می نماید. کشورهای امارات ،لبنان و ترکیه از بزرگ ترین کشورهای باز صادرکننده پسته های ایرانی هستند.

مشخصات پسته کله قوچی

پسته کله قوچی جزو ارقام فندقی به شمار می آید و ظاهری بسیار درشت و کروی مانند دارد. این پسته هم چنین طعم بسیار عالی و گرم مغز بالایی دارد البته بیشترین شهرت پسته کله قوچی به دلیل درشتی آن است. پوست استخوانی پسته کله قوچی سفید کدر و مغز آن قرمز رنگ است.از پسته کله قوچی دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. لوکس ترین نوع آن پسته کله قوچی دستچین صد در صد است و قیمت بالایی دارد.

جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

پسته کله قوچی

صادرات پستهصادرات پسته به اماراتصادرات پسته کله قوچیصادرات پسته کله قوچی به امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *