عمده فروشی مغز گردو ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

عمده فروشی مغز گردو

عمده فروشی مغز گردو ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز مغز گردوی درجه یک امسالی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

عمده فروشی مغز گردو ایرانی

مغز گردو یکی از محبوب ترین انواع خشکبار در بین مصرف کنندگان و خریداران است. مغز گردو کاربرد بسیار بالایی دارد و از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار با کیفیت می باشند.

انواع مغز گردو

مغز گردو منبعی عالی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند. مغز گردو در کیفیت های مختلف مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازار خرید و فروش می شود. مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی دوپر سفید است و از نظر چربی،طعم و هم چنین شکل ظاهری بسیار مرغوب می باشد.

مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را دارا می باشد این خاصیت گردو سبب سلامت مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا خواص و طعم خود را از دست می دهد. به همین دلیل مجموعه بازرگانی شادیز جهت حفظ بهداشت و کیفیت محصول پس از دریافت سفارشات مشتریان گردوی تازه با پوست را به مغز تبدیل کرده و در اختیار خریداران آنها قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده فروشی مغز گردوعمده فروشی مغز گردو ایرانیمغز گردو ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *