مغز گردو ایرانی اعلاء _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

مغز گردو ایرانی اعلاء

مغز گردو ایرانی اعلاء _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز گردو ایرانی اعلاء و تازه را به صورت تناژی و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

مغز گردو ایرانی اعلاء

مغز گردو تنها بخش خوراکی گردو و منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و.. است .

مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب سلامت مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

مغز گردو هم چنین از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

مغز گردو های ایرانی از نظر طعم ،مزه و رنگ بسیار مرغوب می باشند. طعم بی نظیر گردوهای ایرانی به دلیل درصد چربی و روغن بالای آن ها است. مغز گردو با کیفیت های مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازارهای کشور خرید و فروش و یا صادرات می شود. مرغوب ترین نوع آن مغز گردو دوپر سفید است که از نظر طعم،رنگ،چربی و هم چنین شکل ظاهری بسیار با کیفیت می باشد و قیمت بالایی دارد.

کشور ایران پس از کشور چین بزرگ ترین تولید کننده گردو و مغز گردو در دنیا است انواع گردو و مغز گردوی اعلای ایرانی به کشورهای مختلف خارجی از جمله آمریکا،چین،ژاپن،ترکیه،امارات،عمان،قطر و.. صادر می شود.

مجموعه خشکبار شادیز انواع مغز گردوی مرغوب ایرانی را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران گرامی عرضه می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردو اعلاءمغز گردو اعلاء ایرانیمغز گردو ایرانیمغز گردو ایرانی اعلاء

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *