تولید کنندگان اصلی بادام درختی در ایران _ شرکت خشکبار شادیز

تولید کنندگان اصلی بادام درختی

تولید کنندگان اصلی بادام درختی در ایران _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

تولید کنندگان اصلی بادام درختی در ایران

بادام درختی در مناطق مختلفی از کشور تولید می گردد و هر کدام از آن ها با توجه به نوع کشت،آب و هوا و خاک آن منطقه ویژگی های خاص خود را دارد. بادام درختی در استان های چهار محال بختیاری،فارس،اصفهان،کرمان،کهکیلویه و بویر احمد و.. کشت می شود. البته در نقاط دیگر کشور نیز به صورت پراکنده و محدود انواع بادام درختی تولید می گردد که از آن ها برای مصارف خانگی یا محلی استفاده می شود.

انواع بادام درختی در ایران

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بادام درختی در دنیا است. بادام های تولید شده در ایران به سبب برخورداری از آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب تنوع زیاد و طعم بسیار بی نظیری دارند.

انواع بادام درختی تولید شده در مناطق مختلف کشور عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام پوست کاغذی

بادام ربیع

بادام شاهرودی

بادام تلخ

هر یک از انواع بادام به صورت مغز و با پوست در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود. بادام درختی ایران علاوه بر رونق بازار داخلی میزان تقاضای بالایی نیز از سوی کشورهای خارجی دارد. بادام های ایرانی تنوع بالا،طعم عالی و کیفیت بالایی دارند هم چنین کاملا طبیعی هستند و درخت آن ها بر خلاف بادام های خارجی دست کاری ژنتیکی نشده است به همین دلیل میزان تقاضا و صادرات بالایی دارند.

اصلی ترین کشورهای خریدار بادام درختی ایران عبارتنداز:

هند

عمان

امارات

قطر

ترکیه

دبی

پاکستان

چین

بادام یکی از مغذی ترین و محبوب ترین خشکبار و عضو اصلی آجیل های ایرانی است. مغز بادام سرشار از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و فسفر است. مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان،تقویت حافظه،تقویت سیستم ایمنی بدن،پیشگیری از انواع سرطان ها و دیابت می شود.

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده بادام انواع بادام درختی تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

انواع بادام درختیانواع بادام درختی در ایرانتولید کنندگان اصلی بادام درختیتولید کنندگان اصلی بادام درختی در ایرانتولید کنندگان بادام درختیتولید کنندگان بادام درختی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *