خرید بادام مامایی تازه صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی تازه صادراتی 

خرید بادام مامایی تازه صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز آماده تهیه و عرضه انواع بادام و مغز بادام مامایی مرغوب جهت صادرات برای خریداران می باشد.

خرید بادام مامایی تازه صادراتی

بادام مامایی یکی از ارقام تجاری و مرغوب بادام های ایرانی است. بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار ضخیمی دارد و مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. بادام مامایی با کیفیت ترین و خوش طعم ترین بادام درختی تولید شده در ایران است.

ویژگی ها و مزیت های بادام مامایی

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود به صورت عمده تولید می گردد.این بادام بیشتر جنبه صادراتی دارد. صادرت بادام مامایی به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف نظیر کشور هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها انجام می شود.

مغز بادام مامایی رنگ روشن طلایی و حالتی چروکیده دارد. مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد.

بادام مامایی مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در ایران به طور کامل شناخته نشده است و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود . از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می شود.

بزرگ ترین و اصلی ترین خریدار بادام مامایی کشور هند است. فروش بادام مامایی در هند از رونق بسیار بالایی برخوردار است. بادام مامایی تنها در ایران تولید می گردد و همواره بر میزان متقاضیان آن افزوده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان متعدد بادام انواع بادام و مغز بادام مامایی تازه صادراتی را به صورت مستقیم در اختیار تجار گرامی قرار می دهد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی تازه صادراتیبادام مامایی صادراتی تازهخرید بادام مامایی تازهخرید بادام مامایی تازه صادراتیخرید بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *