مغز گردوی صادراتی تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز

مغز گردوی صادراتی تویسرکان

مغز گردوی صادراتی تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردوی ممتاز تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عرضه می نماید.

مغز گردوی صادراتی تویسرکان

مغز گردوی تویسرکان بهترین و مرغوب ترین انواع مغز گردوی تولید شده در کشور از نظر طعم،چربی و رنگ روشن می باشد. گردوی تویسرکان محصول شهرستان تویسرکان در استان همدان می باشد. بهترین و با کیفیت ترین انواع گردو و مغز گردوی ایران در این منطقه تولید می گردد و به کشورهای مختلف خارجی و بازارهای داخلی عرضه می گردد.

مشخصات مغز گردوی تویسرکان:

رنگ روشن

طعم بی نظیر

مغز درشت و زیبا

مناسب جهت صادرات

میزان عرضه و تقاضای بالا

شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از آب و هوای کوهستانی و اقلیم مناسب مناسب ترین محل برای کشت و پرورش گردو است. این شهرستان به بهشت گردو در کشور معروف است.

مغز گردوی تویسرکان به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. کشورهای خریدار مغز گردوی تویسرکان عبارتند از:

عمان

قطر

امارات

ترکیه

ارمنستان

گرجستان

روسیه

مغز گردو تنها بخش خوراکی میوه گردو است و منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به سلامت و تقویت بدن کمک می کند. مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

مغز گردو از خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا کیفیت و خواص آن کاهش پیدا می کند. به همین منظور مجموعه شادیز جهت حفظ تازگی و بهداشت گردو پس از دریافت سفارشات شما گردوی با پوست را به مغز تبدیل کرده و به شما عزیزان ارائه می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردو تویسرکانمغز گردوی صادراتیمغز گردوی صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *