خرید عمده مغز گردو تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید عمده مغز گردو تویسرکان

خرید عمده مغز گردو تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردوی سفید و خوش طعم تویسرکان را با مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می نماید.

خرید عمده مغز گردو تویسرکان

گردوی تویسرکان با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران است که در شهرستان تویسرکان همدان تولید می گردد. طعم عالی،چربی فراوان و مغز پر و سفید گردوی تویسرکان سبب وجه تمایز آن با دیگر محصولات شده است.

انواع مختلف گردو در این شهرستان به صورت عمده و با درجه کیفی بالا تولید می شود و به شکل مغز شده و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

مغز گردو از لذیذ ترین و مقوی ترین انواع خشکبار است. کیفیت مغز گردو با توجه به رنگ،میزان چربی و طعم آن محاسبه می شود. مغز گردوی تولید شده در تویسرکان به دلیل چربی فراوان از طعم بسیار عالی برخوردار است. هم چنین به دلیل رنگ روشن ظاهر زیبا و مشتری پسندی دارد.

مغز گردو از دانه های پر چرب است که از روغن آن در مصارف مختلف خوراکی و موضعی استفاده می شود. روغن گردو رنگ زرد و طعم مطبوعی دارد. چربی موجود در گردو از نوع اشباع نشده است به همین دلیل به سرعت اکسیده می شود.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

مغز گردوی تویسرکان به سبب کیفیت و مرغوبیت بالا علاوه بر بازار های داخلی طرفداران بیشماری نیز از نقاط مختلف دنیا دارد. صادرات مغز گردوی تویسرکان به کشورهای مختلف از جمله عمان،ترکیه،روسیه،امارات،آمریکا،ارمنستان،عراق و .. انجام می شود.

مشتریان عزیز می توانند مغز گردوی تازه تویسرکان را به صورت عمده و بی واسطه از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده مغز گردو تویسرکانخرید مغز گردو تویسرکانخرید مغز گردو عمده تویسرکانعمده مغز گردو تویسرکانمغز گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *