فروش مغز پسته سبز صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز پسته سبز صادراتی

فروش مغز پسته سبز صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز مغز پسته سبز صادراتی را بصورت عمده برای مشتریان تهیه و با قیمت مناسب به آن ها ارائه می نماید.

فروش مغز پسته سبز صادراتی

فروش مغز پسته سبز به عنوان محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع مغز پسته در کشور از رونق بسیار بالایی برخوردار است. مغز پسته تنها بخش خوراکی پسته و مهم ترین فرآورده آن است که در انواع و کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش و یا صادرات می شود.

مغز پسته سبز مرغوب ترین و گران قیمت ترین نوع مغز پسته تولید شده در کشور است که از آن بیشتر جهت صادرات استفاده می شود. این نوع مغز پسته کیفیت بالا،طعم عالی و ظاهر زیبایی دارد و بیشتر به کشورهای ثروتمند و لوکس پسند اروپایی و کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

روش محاسبه کیفیت و قیمت مغز پسته سبز

کیفیت مغز پسته سبز با توجه به میزان سبزی مغز پسته محاسبه می شود. یعنی هر چه مغز پسته مفدار سبزینگی بیشتری داشته باشد مرغوب تر است. مرغوب ترین نوع آن مغز پسته با رنگ سبز تیره است و قیمت بالاتری دارد و پایین ترین درجه آن نیز مغز پسته با رنگ زرد روشن است.

قیمت مغز پسته با توجه به نوع،کیفیت،انس،میزان عرضه و تقاضا هم چنین نرخ ارز در کشور تعیین می گردد. تعیین قیمت مغز پسته نیازمند تجربه و تخصص کافی در این زمینه است لذا جهت دریافت قیمت ها می توانید با متخصصین شادیز تماس حاصل فرمایید.

صادرات مغز پسته با توجه به درخواست مشتریان در بسته بندی های کوچک و بزرگ انجام می شود متداول ترین نوع آن صادرات مغز پسته در کارتن های ۱۰ تا ۱۲ کیلویی می باشد.

مغز پسته سبز به عنوان یکی از پر فروش نرین انواع محصولات خشکبار در امر صادرات در مراکز بسیاری به فروش می رسد.مراکز ضبط و فرآوری پسته از تولید کنندگان بزرگ این محصول به شمار می آیند لذا خرید محصول از این مراکز بسیار مطمئن تر است.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین مغز پسته سبز تولید شده در کشور را از مراکز ضبط پسته با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

فروش مغز پسته سبزفروش مغز پسته سبز صادراتیفروش مغز پسته صادراتیمغز پسته سبز صادراتیمغز پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *