عرضه کننده مغز پسته پوست کنده سبز

عرضه کننده مغز پسته پوست کنده سبز

عرضه کننده مغز پسته پوست کنده سبز _ عرضه انواع مغز پسته سبز و درجه یک صادراتی از فعالیت های ویژه گروه تولیدی شادیز در منطقه خاورمیانه و اروپا به عنوان بزرگترین بازار های این محصول می باشد.

عرضه کننده مغز پسته پوست کنده سبز

 مغز پسته یکی از مهمترین اقلام موجود در آجیل است. پسته دانه درخت پسته است. این آجیل ها معمولا سبز و کمی شیرین هستند. این گیاه بیشتر در رفسنجان می روید و یکی از خوشمزه ترین انواع آجیل است.

اگر شما هم خریدار مغز پسته سبز هستید می توانید با ما که یکی از بزرگترین مراکز تولید پسته در کشور هستیم، مغز پسته خام را خریداری کنید و از آخرین قیمت مغز پسته مطلع شوید.

محصولات ما دارای گواهی های بهداشتی و صادراتی هستند و ما در ”مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز“ آماده عرضه این محصول به کشورهای مختلف دنیا هستیم.

مغز پسته سبز:

مغز پسته سبز:

مغز پسته سبز نوعی میوه از درخت پسته است که کاربردهای متفاوتی دارد. دلیل اصلی مصرف آن به دلیل رنگ سبز خاص آن است. پودر یا له شده این نوع مغز، زیبایی خاصی به شیرینی ها و مصارف دیگر می دهد.

اگرچه طعم مغز سبز واقعا منحصر به فرد است، اما در برخی مناطق پسته به دلیل شرایط خاکی یا آب و هوایی سبزتر است و البته نوع پسته می تواند موثر باشد. به عنوان مثال در شهرستان زرند پسته ممتاز مغز سبزتری دارد یا پسته قزوین سبزتر از سایر مناطق است.

مغز پسته ایرانی

مغز پسته ایرانی

مغز پسته کال با سبز باید زمانی برداشت شود که پسته هنوز خام و نارس است و معمولا در مرداد و شهریور برداشت می شود. هر چه به اواخر شهریور و مهر ماه نزدیک می شویم؛ رنگ سبز مغز کم شده و به رنگ شیری تغییر می کند و پوست آن سفید می شود.. اما داخل مغز کاملا سبز است.

مغز پسته پوست کنده سبز را از نظر سبزی و طعم می توان گران ترین و بهترین نوع مغز پسته دانست.

شرکت بازرگانی شادیز، یک شرکت معتبر ایرانی با استانداردها و گواهینامه ها ی بهداشتی و صادراتی می باشد. گروه تولیدی و بازرگانی شادیز انواع خشکبار و میوه های خشک ایرانی از قبیل (پسته، انجیر، خرما، بادام، چیپس میوه، کشمش و زعفران) را به کشور های مختلف خارجی صادر می نماید. محصولات ما ارگانیک و طبیعی هستند. ما محصولات برداشت شده را به بهترین نحو انتخاب می کنیم و همیشه کیفیت ثابت و عالی را تضمین می کنیم.

ما کارخانه‌های کاملاً خودکار را با سیستم‌های کنترل کیفیت مناسب نگهداری می‌کنیم و همه اقدامات احتیاطی را انجام می‌دهیم که کیفیت کالاهای ما درجه یک باشد. شادیز مفتخر است که راضی ترین و وفادارترین مشتریان را در سراسر جهان دارد. به ما بپیوندید و از کالاها و خدمات با کیفیت ما لذت ببرید.

شرکت شادیز، مغز پسته سبز و سایر محصولات را با بسته بندی صادراتی و ایزوهای مورد نیاز تهیه و در اختیار شما خریداران قرار می دهد.

بازرگانان و خریداران محترم می توانند جهت خرید عمده مغز پسته سبز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

خواص مغز پسته سبز( Green Peeled Pistachio Kernels)

خواص مغز پسته سبز( Green Peeled Pistachio Kernels)

− پروتئین خام ۲۰.۱۱% فسفر ۰.۱۱%
˜ فیبر خام ۲۵.۱۸% منیزیم ۰.۳۱%
− چربی خام ۲۹.۵% پتاسیم ۴.۴۴%
− خاکستر خام ۱۳/۱۰% آهن ۶/۶۸ ppm
− عصاره بدون نیتروژن ۵۲.۱۶% منگنز ۲۳.۶ ppm
− کلسیم ۱.۰۸٪ مس ppm23 / 16
− انرژی خام Kcal / kg DM45 / 4425 در ۲۷.۵ ppm

شادیز؛ مغز پسته سبز و سایر محصولات را با بسته بندی صادراتی و ایزوهای مورد نیاز تهیه و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

مشتریان و دوستان محترم می توانند جهت خرید عمده مغز پسته سبز و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

⇐ تماس با ما

 

 

 

مغز پسته

Green Peeled Pistachio KernelGreen Pistachio KernelPeeled Pistachioتامین کننده مغز پستهتامین کننده مغز پسته سبزخرید عمده مغز پستهخرید مغز پستهخرید مغز پسته کالشرکت مغز پسته شادیزصادر کننده مغز پسته سبزعرضه عمده مغز پستهعرضه کننده مغز پستهعرضه کننده مغز پسته سبزعرضه کننده مغز پسته کالعرضه مغز پستهفروش عمده مغز پستهفروش مغز پسته سبزمغز پسته ایرانیمغز پسته پوست کندهمغز پسته پوست کنده سبزمغز پسته پوست گیری شدهمغز پسته سبزمغز پسته سبز ایرانیمغز پسته سبز پوست کندهمغز پسته سبز شادیزمغز پسته شادیزمغز پسته کال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *