کشمش عمده – خرید کشمش ایرانی

کشمش عمده - خرید کشمش ایرانی_ شرکت شادیز

کشمش عمده – خرید کشمش ایرانی: : اگر یکی از خریداران عمده کشمش ایرانی هستید و قصد خرید کشمش را دارید، شرکت تولیدی شادیز به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون واسطه کشمش را به صورت عمده و با قیمت خرید عمده خریداری کنید.

کشمش عمده – خرید کشمش ایرانی

برای خرید عمده کشمش ایرانی با قیمت مناسب و ارزان همین امروز با تیم بازرگانی ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما بهترین مشاوره خرید و قیمت مناسب را به شما ارائه دهند.

امروزه تهیه کشمش از کشاورزان بسیار ساده و آسان است، اما زمانی که قرار است محصولی تهیه کنید که دارای گواهینامه و استاندارد باشد، باید با شرکتی کار کنید که دانش، تخصص و تجربه لازم و همچنین خط تولید کشمش مطابق با استاندارد جهانی را داشته باشد.

برای خرید محصول با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی با مدیران فروش ما در شرکت بازرگانی شادیز تماس بگیرید.

انواع کشمش ایرانی

انواع کشمش ایرانی_ شرکت شادیز

کشمش نوعی میوه خشک است که از فرآیند خشک کردن انگور رسیده به دست می آید.

به صورت کلی به میوه رسیده و خشک شده ارقام مختلف انگور بی دانه یا دانه دار، کشمش گویند.

به دلیل کشت انواع انگور در ایران، کشمش نیز دارای انواع و ارقام مختلفی مانند کشمش زرد، کشمش سبز، کشمش سلطانی، کشمش قهوه ای، کشمش مویز سیاه، کشمش طلایی و کشمش تیزابی می باشد.

کشمش سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین D، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B، پروتئین، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، کربوهیدرات ها، آهن و آنتی اکسیدان ها است. کشمش طلایی بناب نیز یکی از پرمصرف ترین و مهم ترین انواع کشمش است.

برای تبدیل انگور به کشمش، روش های مختلفی وجود دارد ولی بهترین و مفیدترین کشمش، انگوری است که به جای استفاده از مواد شیمیایی و گوگرد، در هوای آزاد و در معرض نور خورشید یا سایه خشک شده باشد.

خرید کشمش ایرانی

خرید کشمش ایرانی_ شرکت شادیز

شرکت ما Shadiz Company یکی از صادرکنندگان کشمش ایرانی است که همواره متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی بوده است.

کشمش یک انگور خشک است. کشمش در بسیاری از مناطق جهان تولید می شود و ممکن است به صورت خام مصرف شود یا در پخت و پز، پخت و پز استفاده شود. در بسیاری از کشورها کلمه کشمش برای انگور بزرگ خشک شده تیره رنگ به کار می‌رود، که سلطانا یک انگور خشک طلایی رنگ و مویز یک انگور کوچک بدون هسته سیاه است.

ایران با صادرات بیش از ۱۵۰۰۰۰ میلیون تن (۲۷ درصد مصرف جهانی) کشمش به ارزش سالانه ۲۵۰ میلیون دلار، سومین صادرکننده بزرگ کشمش در جهان است. مزیت کشمش ایرانی اصولاً قیمت، مواد معدنی و روش های مختلف قیمت گذاری، کیفیت و فرآوری آن است و به همین دلیل است که کشمش ایرانی جزو مرغوب ترین کشمش های جهان است.

مشتریان عزیز می توانند برای خرید و ثبت سفارش خود با واحد فروش ارتباط بگیرید و از جزئیات سفارش و همچنین تخفیف های حجمی و نقدی اطلاع پیدا کنند.

⇐ تماس با ما

کشمش

المین کننده کشمش عمدهانواع کشمش ایرانیتولید کننده کشمشخرید کشمشخرید کشمش ایرانیخرید کشمش صادراتیخرید کشمش عمدهشرکت تولیدی کشمش شادیزشرکت صادر کننده کشمشصادر کننده کشمش ایرانیصادرات کشمش ایرانیفروش عمده کشمشفروش کشمش ایرانیقیمت کشمش ایرانیکارخانه کشمش ایرانیکشمش شادیزکشمش صادراتیکشمش صادراتی شادیزکشمش عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *