تولید کننده و صادر کننده انجیر خشک ایرانی

تولید کننده و صادر کننده انجیر خشک ایرانی

تولید کننده و صادر کننده انجیر خشک ایرانی _ مجموعه شادیز به عنوان تولید کننده و صادر کننده انجیر خشک ایرانی، بهترین کیفیت و قیمت این محصول را به بازرگانان و خریداران در کشورهای مختلف ارائه می نماید.

تولید کننده و صادر کننده انجیر خشک ایرانی

انجیر خشک ایرانی از انواع میوه های خشک محبوب در جهان است. فواید زیادی برای بدن انسان و طعم بی نظیری دارد. می توانید از این ها در دستور العمل های شیرین خود استفاده کنید.

ما انجیر خشک درجه یک را می فروشیم که با استفاده از انجیر تازه و با کیفیت استان فارس ( قطب تولید انجیر در ایران) تولید شده است.

انجیر خشک ایرانی حاوی مواد مغذی با ارزشی است. اگر بپرسید “انجیر خشک را از کجا بخریم؟”، پاسخ آسان است. ما فقط انجیر خشک ایرانی باکیفیت، تازه، ارگانیک، طبیعی و اصل را با بهترین قیمت و خدمات ارسال با کیفیت توسط مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش می رسانیم.

با توجه به درخواست شما، ما می توانیم این محصول را در بسته بندی های متنوع و عمده ارسال کنیم. 

شرکت شادیز به عنوان تولید کننده و صادر کننده خشکبار ایرانی، بهترین کیفیت میوه های خشک را از ایران به کشورهای آسیایی ، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نظیر کانادا، آلمان ، آمریکا و سایر کشورها ارسال می نماید.

مرکز خرید انجیر خشک

مرکز خرید انجیر خشک

انجیر ایرانی به دلیل کیفیت و فوایدی که برای سلامتی دارد در سرتاسر جهان بسیار محبوب است. راحت ترین راه برای خرید انجیر ایرانی و بهره مندی از آن، به شکل انجیر خشک است.

ایران از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان انجیر خشک در سراسر جهان است.

شهرستان های استهبان، نی ریز، جهرم و داراب در استان فارس مراکز اصلی خرید و فروش انجیر خشک در ایران به شمار می آیند. هر ساله هزاران تن انجیر خشک از این مناطق به کشورهای مختلف صادر می شود.

خرید انجیر خشک به صورت عمده از مراکز خرید مقرون به صرفه تر است.

یکی از مرکز های اصلی تولید و خرید عمده این محصول در استان فارس، گروه تولیدی شادیز است.مجموعه شادیز سعی بر این دارد بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 انواع انجیر خشک

 انواع انجیر خشک

به طور کلی انجیر خشک به چهار دسته تقسیم می شود:

  1. انجیر دهان بسته
  2. انجیر شکوفه
  3. انجیر پرک
  4. انجیر صنعتی

هر یک از انواع فوق می تواند دارای سایز های درشت، متوسط و ریز باشد.

هر چه درصد انجیر با دهان باز یا نیمه باز در بار بیشتر باشد محصول قیمت بالاتری دارد. با کیفیت ترین نوع انجیر خشک به رنگ زرد بوده و کمترین میزان دانه های قهوه ای رنگ را دارا می باشد.

قیمت انجیر خشک صادراتی

 

 قیمت انجیر خشک صادراتی

انجیر خشک ایرانی به کشورهای مختلف دنیا از جمله عراق، امارات، چین،ترکیه، عمان، دبی، روسیه و کشورهای اروپایی صادر می شود از همین رو قیمت این محصول از اهمیت بالایی برای خریداران و تجار برخوردار است.

پارامتر های مختلفی بر تعیین قیمت انجیر خشک تاثیر گذار است . از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت انجیر خشک می توان موارد زیر را نام برد:

  1. سایز انجیر
  2. کیفیت و تازگی
  3. میزان عرضه و تقاضا
  4. حجم خرید
  5. نوع بسته بندی

برای خرید و استعلام قیمت روز انجیر خشک ایرانی با مدیر فروش شرکت بازرگانی شادیز در تماس باشید.

⇐ تماس با ما

 

 

انجیر خشک

انجیر ایرانیانجیر خشک ایرانیانجیر خشک صادراتیانواع انجیر خشکانواع انجیر خشک ایرانیتولید کننده انجیر خشکخرید انجیر خشکشرکت انجیر خشک شادیزشرکت تولید کننده انجیر خشکشرکت صادر کننده انجیر خشک در ایرانصادر کننده انجیر خشکصادرات انجیر خشکقیمت انجیر خشکقیمت انجیر خشک صادراتیمرکز خرید انجیر خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *