انواع بادام درختی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

انواع بادام درختی صادراتی

انواع بادام درختی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام صادراتی را بصورت عمده به مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید.

انواع بادام درختی صادراتی

بادام درختی از محبوبترین خشکبارهای ایرانی است که مصرف بالایی در داخل کشور و میزان تقاضای بالایی از کشورهای خارجی دارد بادام های صادراتی ایران عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی .هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارد. بادام از مغذی ترین انواع خشکبار است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بداشتی استفاده می شود.

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در نقاط مختلف ایران بصورت دیم نیز کشت می شود این بادام مغز خوش طعم و میزان چربی بالایی دارد.

بادام مامایی از مرغوبترین انواع بادام درختی است پوست بادام مامایی مانند بادام سنگی بسیار ضخیم و سفت است میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و از آن بیشتر برای صادرات به کشورهای خارجی استفاده می شود.

بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است این بادام پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود میزان مغز بادام کاغذی از دیگر انواع بادام بالاتر است بادام کاغذی گزینه مناسبی برای صادرات و برای مشتری های لوکس پسند است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام صادراتی ایرانی را بصورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

انواع بادام درختیانواع بادام درختی صاد راتیانواع بادام صاد راتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *