خرید عمده گردوی درجه یک _ بازرگانی شادیز

خرید عمده گردوی درجه یک

خرید عمده گردوی درجه یک _ بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک و مرغوب ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

خرید عمده گردوی درجه یک

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و میزان چربی بسیار مرغوب می باشند گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای .هر یک از انواع گردو خصوصیات و مزیت های خاص خود را دارد.

گردو از ارزشمند ترین خشکبارهای ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی  دارد مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند گردو میوه ای دو پوسته ای است است یک پوست سبز و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو درون آن قرار دارد

گردو از درختان مرتفع و گسترده است که در مناطق معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند علاوه بر میوه از ریشه،ساقه،برگ و چوب گردو در صنایع مختلف استفاده می شود گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

انواع گردو در ایران بصورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود قیمت خرید گردو با توجه به نوع،د رصد و کیفیت مغز و هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت خرید گردو بصو رت مغز و یا پوست نیز با یکدیگر متفاوت است.

بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع گردوی درجه یک ایرانی بصورت عمده به خریداران عزیز می باشد اگر شما هم قصد خرید و یا فروش این محصول را دارید از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردوی درجه یکخرید گردوی درجه یکعمده گردوی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *