پسته احمد آقایی سیرجان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته احمد آقایی سیرجان

DIGITAL IMAGE


پسته احمد آقایی سیرجان _ شرکت خشکبار شادیز عمده پسته احمد آقایی با کیفیت و خام را بصورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

پسته احمد آقایی سیرجان

 

پسته احمد آقایی یکی از با کیفیت ترین پسته های تولید شده در شهرستان سیرجان است سیرجان از شهرهای تولید کننده پسته در استان کرمان می باشد آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب این شهرستان سبب تولید پسته با درجه کیفی بالا در این منطقه شده است.

بیشترین میزان تولید پسته در سیرجان متعلق به پسته احمدآقایی و پسته فندقی است این پسته از معروف ترین و با کیفیت ترین پسته های صادراتی ایران است و جزو ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد پسته احمدی از نظر ظاهری به پسته اکبری شباهت دارد البته کمی از آن کوچکتر است پسته احمدآقایی مغز قرمز و پوست استخوانی سفیدی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است پسته احمدآقایی هم چنین طعم بسیار لذیذی دارد که سبب افزایش فروش و صادرات آن شده است پسته احمدی سیرجان به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

قیمت پسته احمدی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بیشتر است این پسته علاوه بر سیرجان در یزد،خراسان و رفسنجان نیز بصورت عمده کشت می شود از پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته نیز استفاده می شود.

شر کت خشکبار شادیز این محصول را بصورت مستقیم از تولید کننده و کاملا تضمینی به مشتریان عزیز عرضه می نماید .کلیه محصولات بصورت خام عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقاییپسته احمد آقایی سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *