فروش گردو خوشه ای _ شرکت بازرگانی شادیز

گردو خوشه ای

فروش گردو خوشه ای _ شرکت بازرگانی شادیز گردو خوشه ای مرغوب را بصورت عمده و با قیمت مناسب در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش گردو خوشه ای

گردو خوشه ای یکی از بهترین انواع گردوهای ایرانی است این گردو اندازه متوسط و شکلی بیضی مانند دارد تعداد دانه های گردو در هر خوشه حدود ۲۴ عدد است مغز این گردو بسیار پر و سفید است گردوی خوشه ای طعم بسیار دلپذیر و هم چنین میزان چربی خوبی دارد درخت گردو خوشه ای کوتاه است و در سال های اولیه میوه می دهد.

فروش گردو خوشه ای از خدمات بی نظیر شرکت شادیز است مجموعه شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان متعدد گردو در سراسر کشور انواع گرو را با درجه کیفی بالا به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

فواید و مصارف گردو

گردو درختی بسیار مرتفع و گسترده است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد این درخت در مناطق دارای آب و هوای معتدل در ایران کت می شود گردو های ایرانی از نظر طعم،مزه و چربی مفید از مرغوب ترین گردو ها در دنیا می باشند گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند از مغز گردو بصورت های مختلف در تهیه ی انواع غذاها و در صنایع دارویی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو از پر چرب ترین مغز های خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

گردو میوه ای مغذی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها ی مختلف کمک می کند مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش گردو خوشه ایگردو خوشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *