بادام کاغذی عمده درختی _شرکت خشکبار شادیز

بادام کاغذی عمده درختی

بادام کاغذی عمده درختی _شرکت خشکبار شادیز بادام کاغذی درجه یک ایرانی را با کیفیت و قیمت مناسب بصورت دست اول به مشتریان ارائه می نماید.

بادام کاغذی عمده درختی

بادام کاغذی از پر متقاضی ترین انواع بادام درختی است که پوست چوبی آن بسیار نازک و شکننده می باشد به بادام کاغذی بادام منقا و بادام محب نیز می گویند بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از انواع بادام های ایرانی است که از آن بصورت خام و شور در آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

مغز بادام کاغذی طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد پوست نازک بادام کاغذی مانع از رسیدن آلودگی به مغز و جلوگیری از سفت شدن آن می شود بادام پوست کاغذی علاوه بر راحت شکسته شدن پوست آن، میزان مغز بسیار بالایی دارد درصد مغز بادام کاغذی از دیگر انواع بادام مانند بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است .

اگر به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستید قطعا بادام کاغذی مناسب ترین گزینه است فروش بادام کاغذی بصورت عمده و جزئی در بازارهای سراسر کشور انجام می شود و همواره متقاضیان زیادی از داخل و خارج از کشور دارد.بادام کاغذی هم چنین گزینه مناسبی برای صادرات و برای مشتریان لوکس پسند است.

بادام پوست کاغذی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها،تقویت حافظه،افزایش نیروی جنسی،تقویت قلب و هم چنین پیشگیری و درمان بیماری های مختلف می شود .

شرکت خشکبار شادیز عمده بادام کاغذی را بصورت دست اول از باغدار به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید کلیه ی محصولات بصورت خام و با پوست عرضه می گردد.

جهت خرید و یا فر وش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی عمدهبادام کاغذی عمده درختیعمده بادام کاغذی درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *