مرکز فروش پسته یزد _شرکت بازرگانی شادیز

مرکز فروش پسته یزد

مرکز فروش پسته یزد _شرکت بازرگانی شادیز از بزرگ ترین مراکز فروش انواع پسته مرغوب یزد بصورت مستقیم و بدون واسطه در کشور می باشد.

مرکز فروش پسته یزد

شرکت شادیز یکی از معتبر ترین مراکز خرید و فروش پسته در ایران است که انواع پسته یزد را با کیفیت و قیمت مناسب در سراسر کشور به فروش می رساند .

یزد یکی از مناطق کویری و پسته خیز ایران است انواع مختلف پسته شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی ،پسته بادامی و پسته فندقی بصورت عمده در این استان تولید می گردد شهرستان های خاتم،اردکان و هرات از قطب های تولید کننده پسته در یزد می باشد.

یزد با دارا بودن آب و هوای کویری و شرایط خوب جغرافیایی محلی مناسب برای کشت و پرورش انواع پسته در ایران است پسته تولید شده در یزد طعم بسیار لذیذ و ظاهری بازار پسند دارد که سبب افزایش فروش آن در بازارهای داخلی و کشورهای خارجی شده است.

انس های مختلف پسته در این استان تولید و به کشورهای اروپایی و عربی صادر می گردد پسته یزد به عنوان بهترین نمونه پسته تولید شده در ایران همواره میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد و بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف در فروشگاه های سراسر کشور موجود می باشد.

پسته از خشکبارهای معروف ایرانی است که خواص درمانی و تغذیه ای فراوانی دارد پسته سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،مس منیزیم،کلسیم،پتاسیم و فسفر است که به تقویت نیروی جسمانی بدن هم چنین درمان کم خونی کمک بسیاری می کند.

جهت خرید و یا فروش این محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته یزدفروش پسته یزدمرکز فروش پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *