خرید گردوی کاغذی تویسرکان _ بازرگانی شادیز

خرید گردوی کاغذی تویسرکان

خرید گردوی کاغذی تویسرکان _ بازرگانی شادیز عرضه کننده گردوی کاغذی تویسرکان بصورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

خرید گردوی کاغذی تویسرکان

گردو پوست کاغذی تویسرکان یکی از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در ایران است این گردو شکلی بیضی مانند و پوست بسیار نازکی دارد مغز این گردو درشت و سفید رنگ است مغز گردو کاغذی به راحتی از پوست آن جدا می شود این گردو با کیفیت بسیار بالایی در منطقه تویسرکان کشت و برداشت می شود و به کشورهای مختلف خارجی و بازارهای داخلی صادر می گردد.

مشتریان عزیز می توانند این محصول را بصورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب از مجموعه شادیز خریداری نمایند.

شهرستان تویسرکان از مناطق معتدل و خوش آب و هوا در استان همدان می باشد این منطقه یکی از قطب های مهم تولید گردو در ایران است که انواع گردو با کیفیت بسیار بالایی در آن تولید می گردد از مهم ترین خصوصیات گردوی تویسرکان می توان به مغز سفید،پر و چربی فراوان آن اشاره کرد شهرستان تویسرکان به پایتخت گردو در ایران معروف است .

گردو میوه ای گردو و دو پوسته ای است که مغز آن خواص مغذی فراوانی دارد مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف می شود گردو درختی بسیار مرتفع است که در مناطق معتدل و نیمه معتدل رشد می کند علاوه بر میوه از قسمت های مختلف درخت گردو مانند ریشه،ساقه،برگ و چوب آن در صنایع مختلف استفاده می شود.

بازرگانی شادیز گردوی پوست کاغذی تویسرکان را بصورت عمده با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می نماید جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردوی تویسرکانخرید گردوی کاغ ذیخرید گردوی کاغذی تویسرکانگردوی کاغذی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *