مرکز خرید گردوی تویسرکان _شرکت خشکبار شادیز

مرکز خرید گردوی تویسرکان

مرکز خرید گردوی تویسرکان _شرکت خشکبار شادیز از معتبر ترین مراکز عرضه گردوی مرغوب تویسرکان بصورت عمده و بدون واسطه در ایران می باشد.

مرکز خرید گردوی تویسرکان

تویسرکان قطب بزرگ تولید گردو در استان همدان است آب و هوای خوب تویسرکان منجر به تولید انواع گردو با کیفیت بسیار بالا در ایران شده است گردوی تویسرکان بهترین گردوی تولید شده در ایران از نظر کمی و کیفی است گردوی تولیدی تویسرکان علاوه بر مغز پر،سفید و چربی زیاد طعم بسیار خوبی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است .

تویسرکان به دلیل دارا بودن باغ های متعدد گردو و تولید گردو با کیفیت بسیار بالا به پایتخت گردو در ایران مشهور است هر ساله حجم قابل توجهی از گردوهای تولید شده در این شهرستان به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

انواع مختلف گردو از گردوی سنگی،گردو کاغذی و گردو خوشه ای در این منطقه بصورت عمده کشت می شود گردوی تویسرکان نیز همانند دیگر گردوها با درجه های کیفی متفاوت در بازارهای کشور به صورت مغز و با پوست خرید و فروش می شود.

گردو از مغذی ترین محصولات خوراکی است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مراکز بسیاری در کشور وجود دارد که گردوی تویسرکان را بصورت عمده و جزئی به فروش می رساند شرکت خشکبار شادیز یکی از بزرگ ترین مراکز فروش گردوی تویسرکان بصورت مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز می باشد کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می گردد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان گرامی

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردوی تویسرکانمرکز خرید گردومرکز خرید گردوی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *