فروش پسته در اردکان _شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته در اردکان

Close up of pistachio texture


فروش پسته در اردکان _شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب اردکان را بصورت عمده به فروش می رساند اردکان قطب تولید پسته در استان یزد می باشد.

فروش پسته در اردکان

شهرستان اردکان یکی از مهم ترین قطب های تولید پسته در استان یزد است شهرستان اردکان از نظر تولید پسته پس از رفسنجان دومین شهر ایران است پسته تولید شده در اردکان هرساله در حجم های قابل توجه به کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا صادر می گردد.

ارقام مختلف پسته های بومی و پسته های تجاری مانند پسته اکبری،پسته بادامی،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی بصورت عمده در این منطقه کشت می شود و پس از برداشت به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

پسته تولیدی اردکان کیفیت و طعم بسیار خوبی دارد و در انس های مختلف تولید می گردد پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود درخت پسته در مناطق کویری ایران به صورت عمده کشت می شود پسته های ایرانی انواع مختلفی دارند که تعداد محدودی از آن بصورت عمده و تعداد بسیاری بصورت محدود در مناطق مختلف ایران کشت می شود.

فروش پسته اردکان همواره به عنوان با کیفیت ترین پسته تولید شده در ایران از رونق بالایی برخوردار است و بصورت عمده و جزئی میزان تقاضای بالایی دارد.

بازرگانی شادیز انواع پسته تولیدی اردکان را بصورت خام و دست اول با قیمت مناسب بصورت عمده به فروش می رساند.

جهت سفارش و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات و رضایتمندی مشتریان عزیز می باشد.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته اردکانفروش پسته اردکانفروش پسته در اردکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *