فروش مستقیم پسته اردکان _شرکت خشکبار شادیز

فروش مستقیم پسته اردکان

فروش مستقیم پسته اردکان _شرکت خشکبار شادیز انواع پسته درجه یک اردکان را بصورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش مستقیم پسته اردکان

شهرستان اردکان از مهم ترین قطب های تولید پسته در استان یزد می باشد این منطقه به دلیل برخورداری از آب و هوا و خاک خوب،محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است مهم ترین ارقام پسته کشت شده در اردکان شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته بادامی ،پسته کله قوچی و پسته فندقی است .

پسته اردکان از نظر طعم و کیفیت از بهترین نمونه های پسته تولید شده در ایران می باشد هر ساله حجم قابل توجهی از پسته های تولید شده در این منطقه علاوه بر بازارهای داخلی به بازارهای خارجی نیز صادر می گردد .

پسته گیاهی بیابانی است که در مناطق کویری ایران از دیر باز بصورت عمده تولید می شده است پسته های ایرانی از مرغوب ترین پسته های تولید شده در ایران می باشند که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارند.

پسته منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،مس،منیزیم و فیبر است مصرف پسته به دلیل دارا بودن آهن فراوان به درمان و پیشگیری از کم خونی کمک می کند همان طور که می دانید همه مغز ها خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارند اما آزمایشات نشان داده که خواص مغذی موجود در پسته از سایر مغز ها بیشتر است که سلامت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین پسته ی اردکان را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

جهت خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل ف رمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته اردکانفروش پسته اردکانفروش مستقیم پسته اردکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *